Kosmetika Bulgari

16.06.08 | autor Ada

Italská značka Bulgari, dosud známá jen milovníkům parfémů (a šperků a módy, ale o to teď nejde), se rozhodla expandovat na kosmetické teritorium.

Od loňska testovala úspěšnost svých výrobků na italském trhu a zřejmě to dobře dopadlo, protože ještě během tohoto měsíce se Bulgari Skincare začne prodávat v Dubaji, v srpnu ve Francii, v září ve Švýcarsku a Španělsku, příští rok v Asii a Japonsku (také v Honkongu, takže by se kosmetika mohla objevit na Jahodě) a posléze v USA a zřejmě zbytku Evropy. Záleží na tom, jak bude kosmetika úspěšná; sice by se zdálo, že v globální vesnici není problém uvést na trh a prodat cokoli, ve skutečnosti to zase tak triviální není a expanze musí být postupná.

Kosmetika je vyvedena v barvách parfémů: růžových a fialových jako Rose Essentielle nebo Omnia Amethyste, zelená jako Thé Verte. Na víčcích nechybí typický emblém firmy, který už dobře známe z víček parfémových flakonů. Výrobky obsahují extrakty ze zeleného čaje (zelená řada), růžová řada v sobě skrývá zázračnou složku Gem Essence, což je směs výtažků ze safíru, malachitu a dalších drahokamů a polodrahokamů. Upřímně, o takových výtažcích si myslím svoje (už jsme tu měli čisté zlato i extrakty z perel - ty už jsou v kdejakém sprcháči za pade - nějaké safíry nás nemůžou rozhodit), ale vzhledem k tomu, že Bulgari vyrábí především luxusní šperky, je to z marketingového hlediska logický a jistě chytrý tah. Cenově se kosmetika pohybuje v nižších čtyřciferných sférách (kolem 1500 za krém zelené řady).

Líbil se vám článek?

Témata článku

 Váš příspěvek

Nový článek:

Střihněte si změnu - 7 tipů na krátký sestřih pro všechny věkové kategorie

 

Krátké sestřihy už dávno nejsou jen pro babičky a maniacké pixie slečny. Styl ala kastrol nahradil nespočet variací střihů, díky kterým si je může dovolit každá žena. Včetně vás.

Celý článek »
TOPlist