Amatér žádá o pomoc :-)

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Scandiaca
Nováček 8 příspěvků 13.07.08 03:26
Amatér žádá o pomoc :-)

Tímto příspěvkem zdravím všechny tady na fóru :)

Jsem docela ráda, že jsem na fórum jako je toto narazila, a protože vidím, že tu jsou opravdoví znalci, rozhodla jsem se, že nebudu jenom číst, ale že se i na něco zeptám :-))

Co se vůní a parfémů týče, jsem naprostý amatér a díky tomu, že jsem studentka, budu moct porovnávat jenom s levnějšími výrobky.. Tak mi promiňte moje vyjadřování, snad to přežijete :-)) A pokud se najde někdo ochotný, budu moc vděčná :-)

Před časem jsem dostala jako dárek nějakou levnou napodobeninu vůně Lacoste - Touch Of Pink (myslím, že se to jmenovalo La Rive - Pink Line, ale to je jedno). Přítel z toho byl úplně nadšený (což je co říct :-)) ) a mně ta vůně byla po chvíli taky celkem příjemná. Takže hledám něco v podobném duchu… Kromě toho, že plánuju koupit a vyzkoušet originál Lacoste, samozřejmě :lol:

Jinak nemám ráda těžké orientální vůně, ani mě nelákají „teplé“ vůně, jestli dobře chápu význam :-)) Z vyloženě sladkých vůní se mi občas dělá špatně (vážně, ne že jimi opovrhuju :lol: ), ale lehce nasládlé jsou mi příjemné. Kdybych měla uvést pár konkrétních příkladů - vůbec mi nevoní např. Gabriela Sabatini Summer nebo Far Away (Avon, myslím), naopak mi voní Exclamation Play (ale opravdu nemám zkušenosti, takže čistě orientačně). Takže nevím… hledám spíš něco svěžejšího, kapku nasládlého… ovocně-květinového?

Známá mi doporučila Guerlain Insolence, složením mi přijde celkem lákavá, ale nevím jestli právě není až moc sladká..

Jinak je mi dvacet let, spíš romantický typ, vyžívám se v elegantnějším oblečení a doplňcích… a hledám vůni na denní nošení :D