*ANANAS

kubacis 20.02.12 15:30

*ANANAS

Ahoj děvčata, jsem tu nováček, tak to tu teprve objevuji, hodně mě zaujala tato diskusní sekce, kde se doporučují vůně na základě jejich chtěné „příchuti“ a moc mě překvapilo, že tu není ještě ananas. :) Doporučíte mi, prosím, nějakou vůni, která voní čistě ananasově nebo aspoň velmi podobně? Někdo mi doporučil kdysi Versace Bright Crystal, ale ten mi teda vůbec nevoní a už vůbec ne ananasově. :roll:

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

viky 20.02.12 15:37

Zkus Lollipop Bling Honey od Mariaa Carey nebo Live od Jennifer Lopez.
A z těch lepších třeba Ananas Fizz od L'Artisan (tu ale neznám).

kitcat 20.02.12 15:39

Mne vonia ananásovo

Incanto Shine S.Ferragamo

beliala 20.02.12 15:40

Chloé Narcisse na mne bol až nechutne ananásový.

kubacis 20.02.12 15:40

Děkuji za tipy. Incancto Shine mi bohužel vůbec nevoněl, přišlo mi, že je v tom nějaká broskev nebo co a hrozně divně se to na mě rozleželo, takový „nasládlý opilecký puch“. :-D Ale na kolegyni voní božsky.

kubacis 20.02.12 19:14

Spoustu těch, co zmiňujete, vůbec neznám. :oops: Přiznám se, že vzhledem k pracovní době mám přístup jen k drogérkovým vůním a vybranému okruhu těch lepších a do větších parfumerií se nedostanu. Takže o víkendu se vydám dostupné očichávat a nedostupné shánět ve vzorečcích po internetu. :)

Siska I. 20.02.12 19:42

Ja cítim ananás (spolu s grapefruitom) aj v Eau de Rubylips - Salvador Dalí a keď si dobre pamätám, tak aj Escada Rockin´Rio bola sladko-ovocno-ananásová.

martisisinka 20.02.12 19:44

Ananas je v Belong od Celine Dion…fakt povedená vůně a hodně podobná této vůni, i když v ní ananas napsaný není, ale já ho tam cítím, je od Chopardu Happy Spirit a Happy Spirit Magical Nights.

kubacis 20.02.12 19:49

Takt přesně tuhle Celine mám, ale cítím v ní spíš ten pepř. :( Asi se zaměřím na ty, co vůbec neznám a pak na druhé kolo očichám ty mně známé a třeba ho tam ucítím.

drobececek 20.02.12 21:41