Ananas + Kokos

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

minona
Učednice 78 příspěvků 07.03.12 12:00
Ananas + Kokos

Ahoj, chtěla jsem se zeptat.. jsem tady nováček, ale zastesklo se mi po vůni ananasu a kokosu, možná trochu s mangem, prostě aby to vonělo jako tropické odpoledne uprostřed rovníkové afriky, ty černošky okolo ovívají palmovými listy a kokosy se sekají napůl ještě zelené a pije se z nich osvěžující studené mléko. Takže ne zas moc přeslazeně, takový napůl sladký a napůl svěží.. Poradíte mi něco podobného?:)) Měla jsem kdysi takový podobný levný sprej, už se nevyrábí, název už samozřejmě nevím.
 Díky:)

Příspěvek upraven 21.12.12 v 22:59

Na poličce 18 parfémů 1 miniatura 28 odstřiků 256 vzorků V tužebníku 40 parfémů
Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

andry
sv. Parfema z Kecálburgu 6753 příspěvků 07.03.12 14:22

Cašmir? i když tam asi není ananas :think:

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 1 odstřik 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

beliala
sv. Parfema z Kecálburgu 3732 příspěvků 07.03.12 14:27

Skús Womanity, mne osobne sa nepáčila ale predstavu, ktorú si načrtla, by mohla spĺňať …

Příspěvek upraven 07.03.12 v 15:49

Na poličce 47 parfémů 9 miniatur 4 odstřiky 123 vzorků V tužebníku 3 parfémy

minona
Učednice 78 příspěvků 07.03.12 15:38

Oukej:) Napadá mě podle recenzí tady vyzkoušet ještě Pacific paradise, GS-Harajuku Lovers G, SF.Incanto Dream a Miami Glow. Ještě něco co voní podobně?:) A není to zase přeslazené, nemusí to být stokilová africká prostitutka, spíš taková svěží africká vůně..

Na poličce 18 parfémů 1 miniatura 28 odstřiků 256 vzorků V tužebníku 40 parfémů

ledifia
sv. Parfema z Kecálburgu 2259 příspěvků 07.03.12 16:30

LOOKIN' TO ROCK RITA, Benefit, jestli znáš koktejl pina colada, tak přesně tak voní. A není přeslazená. Ta mi připadá tvému popisu nejblíž.
ANANAS FIZZ od L´Artisan, čistá ananasová šťáva, nic víc, nic míň. Mňam.