Aromaterapie - kosmetika, léčba, parfémy

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Sarai
Učednice 93 příspěvků 05.08.10 22:20
Aromaterapie - kosmetika, léčba, parfémy

Před nějakým časem jsem si koupila knihu od Valerie Ann Worwood – Voňavá lékárna (rukověť aromaterapie)… a ta mě dostala.

Posléze jsem darovala, prodala nebo vyházela svou „chemickou“ kosmetiku (mimo šminek) a dala jsem se amatérsky na výrobu pro své potřeby různých krémů, směsí pleťových olejů, masek atd. Žádný zázraky a la „Smrt jí sluší“ se nekonají, ale dělá mi to dobře :)

Léčím drobné neduhy u sebe i našich psů. Třeba chronickej zánět v uchu u staré fenky, který odolával všem ATB kapkám očividně ustupuje poté, co jsem ouško začala před týdnem vytírat oliv. olejem (1 lžička) + 1 kapka levandule, 1 k. heřmánku modrého, 1 k. čajovníku. Taky jsem jim vyrobila obojky proti blechám a klíšťatům – voněj a fungujou..

Taky mám chuť si zkusit namíchat nějaký vlastní parfém, ale to až někdy, kdy nebudu ve stresu presu..

Prostě mě to chytlo a nepustilo a až bude čas a taky prachy, ráda bych si udělala nějaký kurs.

Věnujete se některá amatérsky nebo i profesionálně aromaterapii?

Na poličce 9 parfémů 0 miniatur 2 odstřiky 67 vzorků V tužebníku 4 parfémy
Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

Evelina
Nevyléčitelná závislačka 1565 příspěvků 05.08.10 22:47

Spíš se začínám věnovat :) Taky mě to láká, nakoupit si ingredience a namíchat si podle potřeby to svoje. Vždycky jsem měla ráda laborky v chemii :)

Zatím je stav mého konta v mínusu (dovolená), takže nákup něčeho takového plánuju až tak na září/říjen, přece jen nejsou nejlevnější. Zaujala mne nabídka K. Hadka, mám něco od něj doma (už hotové z výroby), ale má tam právě i zvlášť krémy a oleje pro vlastní míchání.
No, na kurz taky zatím nemám… :) Ale zítra se budu pokoušet vyrábět vlastní „voňátko“ nebo jak TO nazvat, dám vědět, jak dopadlo (aneb za stálého míchání vléváme do záchoda…)