Aukro padělek Lancome Hypnose

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Angelina2411
Učednice 51 příspěvků 15.08.09 13:54
Aukro padělek Lancome Hypnose

Před časem jsem se rozhodla, že si udělám radost a pořídím si za výhodnjší cenu svou oblíbenou Hypnose od Lancome. Na Aukru jsem si vydražila jeden flakónek od prodejkyně, která se v aukci dušovala že je to 100% originál. Nevím kam jsem dala oči, normálně se jen tak nachytat nedám a nejsem ani Aukro začátečník, ale prostě jsem si neuvědomila fakt, že prodejkyně uvádí objem parfému 100ml (což je jasný znak pro padělek, Hypnose má největší 75ml). Naštěstí než jsem odeslala peníze, prodávající zablokovali a já jsem zjistila, že se jedná o prodejkyni z Polska na jejíž zboží si pár lidí již stěžovalo. Tak jsem jí v návalu zlosti vrzla negativní komentář, načež jsem dostala lámanou češtinou velice ostrou sms, kde mi paní vyhrožovala odvetou pokud to nestáhnu. To jsem pochopitelně neudělala a tak jsem vyfasovala odvetný negativ, který mi nejspíše odloudil plno zákazníků… No, ale proč to tady popisuji - já sama jsem ráda, že jsem si ušetřila několik stovek a pro ostatní - na Aukru mějte oči na šťopkách a rozum v hrsti.

Na poličce 14 parfémů 3 miniatury 0 odstřiků 2 vzorků V tužebníku 19 parfémů
Reakce:

jasmina
sv. Parfema z Kecálburgu 2176 příspěvků 15.08.09 20:24

na aukro si telefon vubec nedavej ;) vypln tam proste nejakej nesmysl a hotovo :D

me vzdycky pobavili takovy ty „akcni“, co maj tendenci obchodnimu partnerovi volat :roll: ze jim to ke mne nejak nejde :D

Na poličce 32 parfémů 0 miniatur 4 odstřiky 0 vzorků V tužebníku 1 parfém

Sára
sv. Parfema z Kecálburgu 2917 příspěvků 15.12.09 19:08
Angelina2411 píše: