balkonové květiny

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Chava
Parfémová maniačka 675 příspěvků 02.04.08 17:50

Uvítám tipy na totální zazelenění balkonu.Je situován na jih, v létě zde teploty dosahují i 40 stupňů. Je zasklený.Ráda bych si z něj udělala ráj květin a stromků, ale nemám zkušenosti.Hlavně nic jedovatého,balkon bude i prostorem pro králíka, který rád ochutnává.

Na poličce 1 parfém 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 1 parfém
Reakce:

PaK
Parfémová maniačka 580 příspěvků 02.04.08 18:14

Zrovna dneska jsem si říkala, že je divné, že tu ještě není ohledně kytiček zmínka o balkónovkách. ;)

Já už se tak těším, až balkón po zimě s buxusy a vřesy zaplním něčím barevným, že už minimálně 14 dní do těch zimních truhlíčků vkládám vždycky po jednom petrklíči, sedmikrásce a teď nejčerstvěji drobnokvěté převislé macešky.
Nejsem žádný odborník, kytičky kupuju spíš podle toho, jestli se mi líbí a jsou jenom letničky.
Letos mi kupodivu venku v pohodě přezimoval „šedivec“ (jak se jmenuje odborně bohužel nevím) a ten i v parném létě vypadal skvěle. Jeden truhlík jsem měla osázený řeřichou a to byla pastva pro oči. Spokojená jsem taky s molicí (Plectranthus - jestli to vůbec píšu správně), což ale nemůžu říct o lobelkách. Mám balkón na východ, slunce tam svítí ještě i odpoledne a už v půlce prázdnin byly úplně usušené, že jsem je vyměnila za růžový muškát koupený se slevou. ;) A dost parády udělala i bílá bacopa.

Na poličce 11 parfémů 1 miniatura 17 odstřiků 22 vzorků V tužebníku 5 parfémů

Kerze
sv. Parfema z Kecálburgu 14258 příspěvků 02.04.08 18:15

Tak především doporučuji do delšího truhlíku ke zdi vysadit nenáročnou a nádhernou popínavou rostlinu - psí víno. Rychle obroste celou zeď a na podzim krásně zčervená…

http://www.garten.cz/…69-parthenoc … -psi-vino/

Dále samozřejmě petůnie zavěsit v truhlících na zábradlí

http://www.lebis.cz/…petunie.aspx