Chopard - Wish - opravdu sladký?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Jituska91
Nováček 20 příspěvků 13.04.12 14:50
Chopard - Wish - opravdu sladký?

Ahoj holky, koupila jsem si svůj první parfém (jsem studentka a do teď jsem používala jen toaletky z drogerky). Koupila jsem si parfém Wish od Choparda na slepo, po tom, co jsem snad stovky recenzí na internetu :pocitac: V recenzích všichni uvádějí že se jedná o karamelovo-čokoládovo-kokosovou, sladkou ,,jedlou" vůni, něco jako Angel :srdce: :andel: Dnes mi vůně dorazila, já z ní však cítím jen štiplavé starodávné mýdlo, o ,,jedlé sladkosti" nemůže být vůbec řeč :nevim: Jsem zklamaná a proto jsem se chtěla zeptat - myslíte, že mi třeba poslali vadný nebo zkažený kus? Nebo má tato vůně takto otravný začátek, a do sladka se teprve rozleží? Asi před půl hodinou jsem si 2× stříkla na zápěstí, od té doby žádné zlepšení ani změna. Vím, že jsem mohla počkat do večera a sama poznat, zda se zlepší nebo ne, ale jsem opravdu vyděšená a chtěla bych co nejdřív vědět, na čem jsem..děkuju moc :)

Na poličce 10 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 2 vzorků V tužebníku 0 parfémů
Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

aprazanda
Nevyléčitelná závislačka 1068 příspěvků 13.04.12 16:24