Článek o klesajících cenách vůní u nás


Reklama

LuciaG 02.05.11 10:05

To je sila, podľa čoho vlastne človek zistí, kde sa plnil parfém, ktorý si kúpil, či už v internetovej predajni alebo v kamennej? Nemá šancu to zistiť. Ak sa parfémy plnia na viacerých miestach (o tom som vedela, že to tak je), ako viem, kde sa plnil ten môj a či som si kúpila verziu so silnejšou alebo slabšou koncentráciou? Tiež mám doma z Elnina parfém s prelepeným kódom na krabičke. :?

barbucha 02.05.11 10:55

Hele, přece na internetu nakupujem jak o život…a na tolik uskutečněnejch nákupů zas moc průšvihů není - to je zase pokus kamennejch prodejen nás otrávit, bych řekla.

tormale 02.05.11 11:24

Taky bych řekla - už jsem to tu myslím někde řešili - pochybuji, že by si dovolili dát do jednoho flakonku stejné značky slabší koncentraci než do jiného. A když už, tak v Arábii by teda měli mít koncentraci větší, ne? :) Jsou to nějaké bludy - podobný článek jsem četla v časopise Fann…

aangie 02.05.11 11:49

Ty koncentrace - to je pěkná blbost. Klesají jim tržby , tak to zkoušejí.

drobececek 02.05.11 18:44

//„Je velký rozdíl v parfému určeném pro blízkovýchodní podnebí a pro středoevropské. Liší se totiž v množství vonné esence, a tak pokud někdo dováží parfémy například z Dubaje, nemusí vůbec vonět tak, jak mají,“ upozorňuje Ondřej Fryc, spolumajitel Mall.cz.

„Dle informací od oficiálních distributorů pochází až 90 procent zboží internetových obchodů z neoficiálních distribučních kanálů,“ dodává Novotný.//

Čili většina z nás by měla mít doma určitě alespoň jeden kousek, který „nevoní tak, jak má.“

Že by si toho doteď nikdo nevšiml? :conf:

albeni1 02.05.11 19:23

Článek „dobrý“, diskuse ještě lepší :arrow:

No nechali jsme zkontrolovat specialistou parfémy u největšího českého dovozce parfémů, co zásobuje půlku těhle eshopů a všechno to byla falza, která se vyrábějí v saudi a prodávají asi za třetinu ceny originálních parfémů.
Zajímalo by mě jméno toho specialisty :)

barbucha 03.05.11 12:08

Já hlavně už vidím, jak se dubajský zákazník, s naditou prkenicí, spokojí s nějakým odvarem :mrgreen:

Fleur 03.05.11 12:46

Také mi připadá nepravděpodobné, že by se samotným výrobcům parfémů vyplatilo produkovat vůně ve dvou verzích s tím, že light bude mířit někam do arabských zemí (odkud ji pak levně navezou internetoví prodejci do Evropy).

jerry 03.05.11 12:58
drobececek píše:
„Dle informací od oficiálních distributorů pochází až 90 procent zboží internetových obchodů z neoficiálních distribučních kanálů,“ dodává Novotný.

Celý ten článek je snůška keců a je to zjevně PR produkt některého kamenného obchodu.

A ta výše uvedená věta mě o tom přesvědčila:
a) Od jakých oficiálních distributorů sbírali údaje - od oficiálních distributorů v ČR nebo v rámci EU? Máme v rámci EU volný pohyb zboží, takže informace pouze od oficiálních distributorů v ČR nemají žádnou vypovídací hodnotu… a už vidím, jak někdo oslovuje všechny oficiální distributory v ČR, aby z nich tahal informace o tom, kolik zboží v internetových obchodech pochází z neoficiálních zdrojů… Jak by to počítali, když tady existují stovky internetových parfumérií. Navíc oficiální distributoři v některých případech dodávají i do těch internetových obchodů…

  1. Jak došli k hodnotě 90%? To lezli internetovým obchodům do skladů? Zvláště když víme, že spousta takových obchodů existuje doma v obýváku a žádné sklady ani nemají :mrgreen:

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama

TOPlist