Co byste doporučily?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Venea
sv. Parfema z Kecálburgu 3221 příspěvků 06.03.12 15:32
Co byste doporučily?

Jsem tady nováček, ale jsem strašně zvědavá takže už jsem toho celkem dost prozkoušela. Stále ale nemůžu najít to pravé ořechové na denní nošení, něco čistého jednoduchého, kde mi nic nebude vadit…

Líbí se mi sice třeba Cuir beluga, Angelique Noir, Tonka Imperiale, Jasminora, ale to nejsou vůně na typicky denní nošení,jednak je mi líto těch peněz a druhak se to moc nehodí do školy, na doma atp.

Už jsem myslela že jsem se našla v Premier Jour, ale nakonec mi tam zacala vadit ta přílišná květinovost, stejně tak jako v Boss Femme…potřebovala bych něco květinového a přitom takového odlehčeného. Prosím o návrhy, na ceně nesejde, může to být Chanel stejně tak jako Boss.

Na poličce 39 parfémů 7 miniatur 4 odstřiky 5 vzorků V tužebníku 15 parfémů
Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »
Reakce:

dusty  06.03.12 15:51

Nina Ricci - Love in Paris. ??? - Guerlain - Champs Elysees, edt.
Lancome - Cyclades.

Evulik
sv. Parfema z Kecálburgu 9231 příspěvků 06.03.12 15:59

ja si myslím, že je veľmi ťažké niečo seriózne poradiť, čo jednému voní, druhému nemusí… asi to chce len ďalej vytrvalo skúšať vzorky a určite ťa niečo chytí za srdce…

včera som náhodou skúšala Forever and ever od Diora a celkom mi pasuje na Tvoje požiadavky, príjemná nekonfliktná, pre mladú kočku…

Na poličce 85 parfémů 14 miniatur 19 odstřiků 110 vzorků V tužebníku 7 parfémů

alin
sv. Parfema z Kecálburgu 4176 příspěvků 06.03.12 18:07

Z tých lacnejších by som ti poradila polievačku Max Mara Le Parfum. Pripadá mi nekonfliktná a úplne neškodná.
Nekonfliktná je podľa mňa aj Bel Respiro, exkluzívny Chanel, veľmi dobre nositeľný.

Potom ešte tieto:

Chanel Cristalle Eau Verte - je tam trochu viac citrusov, čo by ti mohlo vadiť
Chanel No. 5 Eau Premiére - tam by zas mohla vadiť tá mydlová púdrovosť