*GIANFRANCO FERRÉ

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Arome aprazanda
Nováček 6 příspěvků 13.06.11 22:26
*GIANFRANCO FERRÉ

Essence d´Eau - voní Vám? Nikde nemůžu najít recenzi nebo ohlasy na parfém. Dostala jsem odstřik a voní mi čím dál víc, jen nevím, jestli se ke mě hodí. Doma mám zatím jen Lys a Eclat D´Arpege, jsem začátečník, přestože už mi bylo čtyřicet..... :oops:

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

Ukázat značku Gianfranco Ferré

Reakce:

chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5238 příspěvků 14.06.11 06:22
aprazanda píše:
Essence d´Eau - voní Vám? Nikde nemůžu najít recenzi nebo ohlasy na parfém. Dostala jsem odstřik a voní mi čím dál víc, jen nevím, jestli se ke mě hodí. Doma mám zatím jen Lys a Eclat D´Arpege, jsem začátečník, přestože už mi bylo čtyřicet..... :oops:

Essence mi voní a moc, hodně připomíná Poeme od Lancome.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů

Arome Slunecnice
Znalkyně 277 příspěvků 04.10.11 11:06

Miluju jí:-) A to jsem měla chvilku pocit, že ji budu spíš nesnášet.. Ale je medová, hebká, neulepeně sladká. Trošku bych tam viděla i nějaký pyl, na těle krásná a vydrží!

Na poličce 29 parfémů 0 miniatur 4 odstřiky 20 vzorků V tužebníku 8 parfémů

Dominique
Parfémová maniačka 574 příspěvků 01.12.11 10:33

Takže prepisujem svoj príspevok do príslušného vlákna :)

Chystám sa na slepáka, ale ten avizovaný med ma znervózňuje… Chcela by som vedieť, je to skôr scukornatelý,tuhý, sladký až zuby-boliaci med, alebo skôr prírodný, peľový, „nazelenalý“? Ťahá viac do krémova alebo do kvetinova? Prosím, ak viete niekto popísať, skúste, veľmi by mi to pomohlo pri rozhodovaní.. :roll: :)

Na poličce 27 parfémů 6 miniatur 3 odstřiky 36 vzorků V tužebníku 16 parfémů

Arome Slunecnice
Znalkyně 277 příspěvků 01.12.11 12:05