indické parfémové oleje od Krišňáků

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

nefervet
Učednice 52 příspěvků 24.09.10 14:38
indické parfémové oleje od Krišňáků

Ahoj všem, chtěla bych se podělit o překvapení, které mi přinesla návštěva obchůdku s indickým zbožím. Narazila jsem tam na parfémové oleje z Indie a některé z nich voněly vážně krásně! Neodolala jsem olejíčku s názvem Nag Champa - zlým jazykům to bude vonět jako vonné tyčinky a nebudou daleko od pravdy - úplně stejně se totiž jmenuje podobně pěkně vonící a celkem známé balení vonných tyčinek. Ale pro mě je ta vůně úžasná! Zatím strčila do kapsy všechny vůně, co jsem poslední dobou zkoušela! Jen škoda, že jsem parfémovej začátečník a nedokážuji ji přesně popsat - řekla bych jen, že je celkem sladká, ale ta sladkost je brzděná tím tyčinkovým odérem:) Typově mi připomíná snad něco mezi klasickým Shalimarem a jeho odlehčenými verzemi (jeho příznivkyně prominou-jak říkám, jsem čichač začátečník) Nechci to nikomu vnucovat, ale pokud se budete pohybovat někde v okolí Soukenické, doporučuji se stavit a vyzkoušet.

Na poličce 17 parfémů 2 miniatury 5 odstřiků 318 vzorků V tužebníku 41 parfémů
Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 24.09.10 16:47

Kolik ty olejíčky stojí?

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů

tapuz
sv. Parfema z Kecálburgu 4616 příspěvků 24.09.10 18:32

Proč zlým jazykům? Pro mě jsou například úplně jasné vonné tyčinky Tabu nebo Joop!Femme, taky Cašmir do nich nemá daleko, a řada dalších, a zrovna tyhle vůně mám specielně ráda. Myslím, že milovnic vůní vonných tyčinek se najde dost a dost.
Ten obchůdek je přímo v Soukenické? Určitě se tam stavím. Snad budou mít santalové mýdlo (nejdřív do prádelníku, posléze do koupelny :lol: ).

Na poličce 197 parfémů 2 miniatury 38 odstřiků 149 vzorků V tužebníku 25 parfémů

nefervet