Podobná vůně k Issey Miyake L'Eau D'Issey

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

misel03
Učednice 44 příspěvků 09.12.11 09:24
Issey Miyake L´Eau D´Issey

Ahoj holky, jsem zatím takovej nováček 8o co potřebuje poradit :nevim: .
Momentálně jsem se zamilovala do vůně Issey Miyake L´Eau D´Issey, je moc krásná. Chtěla jsem se zeptat, zda existuje něco podbného, co by stálo za „čuch“ s větší nebo srovnatelnou výdrží.

:mavam:
Na poličce 17 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 2 vzorků V tužebníku 3 parfémy
Reakce:

Magnolie1
sv. Parfema z Kecálburgu 2874 příspěvků 09.12.11 09:54

tak na mně tahle vůně drží až až, ale pokud nedrží edt, tak se prodává i v hůře, ale přesto sehnatelné verzi edp

Na poličce 16 parfémů 1 miniatura 6 odstřiků 2 vzorků V tužebníku 26 parfémů

misel03
Učednice 44 příspěvků 09.12.11 10:11

Tahle vůně je báječná jak na běžné nošení, tak myslím, že se za ni nemusím stydět ani večer, když někam jdeme. :potlesk:

Henri
sv. Parfema z Kecálburgu 2985 příspěvků 10.12.11 14:03

Mně kdysi přišla dost podobná Escape od Calvina Kleina, v rámci vodních vůní bych přidala ještě Cool Water Davidoff nebo Kenzo L´Eau Par.

Na poličce 14 parfémů 0 miniatur 1 odstřik 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

Ronna
sv. Parfema z Kecálburgu 10309 příspěvků 12.12.11 12:33

Verze edp je dost odlišná, mně vůbec nevoní.

Na poličce 29 parfémů 0 miniatur 24 odstřiků 61 vzorků V tužebníku 52 parfémů

misel.j  12.12.11 14:50

EDP jsem ještě neměla možnost vyzkoušet, EDT je výborná, připomíná mi levnější Gabrielu Sabatini.

misel03
Učednice 44 příspěvků 12.03.14 08:07

Opět se po čase vracím k této vůni…můžete mi doporučit něco podobného na vyzkoušení?

Váš příspěvek

Nový článek:

Růže je růže je růže…