Jak probíhá reklamace parfému?

aprazanda 20.02.12 22:54

Jak probíhá reklamace parfému?

Objednala jsem si Lolitu, doručená mi byla do 24 hodin. Potud vše v pořádku. Balíček neporušen, uvnitř krabička v celofánu, taky dobrý, ale po vybalení parfému jsem zjistila, že je ho větší půlka a při stříknutí jsem cítila, že protéká u rozprašovače, který se loupe. Po podrobnější prohlídce bylo vidět, že krabička má dole mapy a i celofán je takový zamlžený. Udělala jsem si fotky, poslala je mailem prodejci a bylo mi řečeno, ať parfém vrátí, že posoudí reklamaci a uvidí se. Hned jsem balíček poslala, to bylo 8. 2. a doteď nic. Psala jsem ji maila, jak probíhá reklamace a nikdo mi neodepsal, nereagují. Mám se bát, nebo je takovýhle jednání a průběh reklamace v pořádku?

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

andry 20.02.12 23:31

na vyřízení reklamace má prodejce ze zákona 30 dnů.

aprazanda 21.02.12 06:01

To jo, ale neměl by mi aspoň mailem potvrdit, že zboží převzal a probíhá reklamace?

jaccckie9 21.02.12 07:08

Skus im napisat znova…Skus zatelefonovat…Ak islo o osvedceny e-shop, nemala by si sa bat…

jerry 21.02.12 09:32
aprazanda píše:
To jo, ale neměl by mi aspoň mailem potvrdit, že zboží převzal a probíhá reklamace?

A podle sledování zásilek u ČP to zjistit nelze?

Terie 21.02.12 16:45

Reklamovala jsem vyteklý parfém do krabičky - ale osobně v prodejně, kde jsem ho koupila, takže jsem dostala potvrzení o reklamaci.

Psala jsem to v diskusi Reklamace nákupu parfému. Po měsíci mi napsali, že je reklamace vyřízena a dostala jsem parfém nový.

Daja 21.02.12 17:29

I já reklamovala parfém.Asi po týdnu přišel e-mail o obdržení zásilky a odeslání k posouzení.Do měsíce vrácení obnosu.
Zkus zavolat a uvidíš.

aprazanda 21.02.12 18:32

Díky, zavolám tam. Zajímavý, když se prodává, tak jde několik mailů a zboží je doma druhý den. Když se reklamuje, tak ticho…

kitcat 31.03.12 07:44

Potrebujem vašu radu. Objednala som si spolu v jednej objednávke parfém aj tester.
Parfém je OK, tester chcem vrátiť. Nebol v celofáne, vyzerá byť používaný a má ušpinené hrdlo. Chcela by som to riešiť odstúpením od zmluvy a nie reklamáciou.
Teraz mám ale pochybnosti , či možem zmluvu zrušiť aj čiastkovo, teda že vrátim len jednu vec a druhú si nechám :think: A mám uviesť aj stav v akom som to dostala? aj ked teda odstupenie je možné bez udania dovodu…ale nerada by som aby tie nedostatky boli pripísané mne…

Myskamauska 31.03.12 09:42

Tester není nikdy v celofánu…aspoň já mám takovou zkušenost.

paty 31.03.12 09:50

Ani já jsem ještě nezažila tester v celofánu,vždy jen kartonová krabička.Odstoupení od smlouvy bych chápala tak,že jim vrátím celou objednávku.

Myskamauska 31.03.12 09:51

Mě se jednou stalo,že ani tu krabičku neměl a byl zabalený jen v bublinkách.

viky 31.03.12 10:13

To se mi stalo taky. U Bvlgari Eau Parfumée au Thé Blanc z elnina. Ale vůně byla v pohodě, tak nebyl důvod to řešit..

andry 31.03.12 13:49
@paty píše:
Odstoupení od smlouvy bych chápala tak,že jim vrátím celou objednávku.

ne, lze i odstoupení od smlouvy ohledně např. jedné vůně z více objednaných. jinak by byl chudák spotřebitel teda a tohle má bejt přece v jeho prospěch ;)

@kitcat píše:
A mám uviesť aj stav v akom som to dostala? aj ked teda odstupenie je možné bez udania dovodu…ale nerada by som aby tie nedostatky boli pripísané mne…

taky si myslím, že testery v celofánu nejsou a ohledně toho zbytku bych nepsala nic, prostě odstupuju tečka, nemyslím si, že by to nějak detailně zkoumali.

paty 31.03.12 15:33

No ano já netvrdím,že to tak je,ale asi bych to tak udělala,vrátila bych celou objednávku.Zdá se mi to míň komplikované. :nevim:

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama

TOPlist