Jak se dělají odstřiky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Jahooodka
Nováček 4 příspěvky 03.12.08 21:41

Tak toto téma je dělané pro mě. Ve vůních jsem naprostý amatér, ale tyto stránky mě moc zaujaly. Takže mě zajímají odstřiky. Jak to funguje? Někdo si koupí parfém a… :oops: Nechci tu rozvíjet teorii jak si to představuji :)

Na poličce 5 parfémů 0 miniatur 3 odstřiky 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 Další »
Reakce:

macska
sv. Parfema z Kecálburgu 3731 příspěvků 03.12.08 22:24

… a pak si koupí lékovku nebo refan flakón, kam by šel ten parfém přestříkat, a zapojí se do místního kolotoče prodejů a výměn a je zcela ztracen.

Na poličce 6 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 3 parfémy

fiore
sv. Parfema z Kecálburgu 3297 příspěvků 03.12.08 22:38

macszka tak takhle to přesně začalo a pak už je člověk beznadějně ztracenej.. :lol:

Na poličce 56 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 35 vzorků V tužebníku 5 parfémů

maricka
Nevyléčitelná závislačka 1075 příspěvků 03.12.08 23:43

Proto raději dávám přednost vzorečkům, jsou levnější a i z nich se dá poznat, jestli parfém chci, nebo ne :wink: Vzorečky seženeš také tady, stačí sledovat inzerci nebo být aktivní a sama uživatelkám se zajímavými vůněmi napsat…

Na poličce 38 parfémů 529 miniatur 0 odstřiků 13 vzorků V tužebníku 0 parfémů

macska
sv. Parfema z Kecálburgu 3731 příspěvků 04.12.08 00:16

to já to poznám spíš až z odstřiku. Ze vzorečku se mi jich líbí spousta, ale během těch 10 ml teprve poznám, jestli to bylo chvilkové poblouznění nebo jestli si mám koupit velkou flašku.

Na poličce 6 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 3 parfémy

Lyonella
sv. Parfema z Kecálburgu 7017 příspěvků 04.12.08 01:14

Někdy to začíná i vzorečkem… Seženu vzoreček - líbí se mi. Seženu odstřik - a když se mi líbí, toužím po flašce. Když se mi nelíbí, jsem ráda, že jsem nekoupila rovnou flašku. :D