jak se obléct levně a hezky

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Ada
sv. Parfema z Kecálburgu 3744 příspěvků 10.05.09 22:25
jak se obléct levně a hezky

Už nejsem studentka, tak to zase tolik neřeším, ale kdo obracíte každou korunu, pojďte dát nějaké tipy na oblečení. Co se vyplatí koupit v Kenvelu a co je lepší i za ty prachy nebrat, kam chodíte pro jaký styl, kde mají slušné levné botky atd.

Na poličce 40 parfémů 134 miniatur 27 odstřiků 322 vzorků V tužebníku 9 parfémů
Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:

Svatka
sv. Parfema z Kecálburgu 4270 příspěvků 11.05.09 07:49

Kenvelo jsem zavrhla. Připadá mi to jako drahá vietnamská tržnice.

Na poličce 12 parfémů 16 miniatur 6 odstřiků 9 vzorků V tužebníku 1 parfém

Trillian
sv. Parfema z Kecálburgu 3391 příspěvků 11.05.09 07:59

V Kenvele kupujem len deťom, aj to len ked sú akcie. S oblečením pre deti som spokojná, sú to dobré kvalitné veci, dajú sa výborne spolu kombinovať. A v akcii nie je problém kúpiť bavlnené tričko za 100 Sk.

Mne sa podarilo minulý týždeň parádne nakúpiť v excluzívnom second hande. Bola to moja prvá kúpa v takomto obchode, ale určite nie posledná. :P

Na poličce 140 parfémů 10 miniatur 15 odstřiků 6 vzorků V tužebníku 32 parfémů

klubko
sv. Parfema z Kecálburgu 7108 příspěvků 11.05.09 08:14

Když mám zrovna hlouběji do kapsy a přesto si „potřebuji“ něco pořídit, chodím do britských sekáčů. Nejednou se mi tam podařilo ukořistit hodně hezké kousky značek Next, Esprit, S.Oliver, atd. za skvělé ceny. Ten odér mi nevadí a stejně to hned doma vyperu, jako vlastně i každé oblečení z normálních obchodů.
No a jinak - staré dobré slevové akce!

Na poličce 7 parfémů 3 miniatury 4 odstřiky 59 vzorků V tužebníku 4 parfémy

klubko
sv. Parfema z Kecálburgu 7108 příspěvků 11.05.09 08:15

Jé, já jsem Sv. Parfema z Kecálburgu! Ado, teď jsi mě odrovnala minimálně na půl dne :lol:

Ada