levná vůně bez ostudy

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Tereza  24.05.07 09:03

Super stránky!Holky prosím poraďte mi nějakou vůničku „střední třídy“ aby nebylo poznat, že je to jak z drogerky:-) Ještě studuju a nemám tolik peněz na značkové parfémy, ale zase nechci vonět jako všechny holky(co mají také hlouběji do kapsy:-) adidasem) Z dražších vůní se mi líbí třeba gucci Envy me i dvojka, nebo Boss Femme, Cacharel Noa Perle.Tak něco aby to třeba bylo podobné:Moc,moc d­íky.

Stránka:  1 2 3 4 5 Další »
Reakce:

PetraSK
Učednice 106 příspěvků 24.05.07 09:23

ahoj, mne sa zo ,,strednej triedy,, osvedčil Mexx Woman - ten úplne prvý : http://www.hej.sk/…-hodinky/obc … exx-woman/ , okrem toho je fajn Adidas, ten nový Pure Lightness - podoba s DKNY Be Delicious /ale ten bude mať o chvíľu každá, pretože je to vyslovene ,,ľúbivá,, vôňa.Krásny je Pierre Cardin Bleu Marine Pour Elle, ten si mienim kúpiť, ale ešte som sa k tomu nedostala http://www.hej.sk/…-hodinky/obc … pour-elle/ - určite ho vyskúšaj, rozhodne ním nebude vôňať kde-kto ;)

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

Tereza  24.05.07 09:59

Jak voní ten Peirre Cardin, můžeš ho k něčemu přirovnat?

Ada
sv. Parfema z Kecálburgu 3744 příspěvků 24.05.07 10:08

Mně přišla pěkná Puma Create a jestli se ti líbí Boss Femme a Envy Me, tak by se ti mohla líbit i ta Puma. Z těch levnějších, které jsem zkoušela, ještě nebyly špatné některé C-Thru (jsou takové generické, ale nevoní špatně), Exclamation Dance a Star, Espritky a překvapivě modrá Chupa-Chups.

Na poličce 40 parfémů 134 miniatur 27 odstřiků 322 vzorků V tužebníku 9 parfémů

Tereza  24.05.07 10:47

Moc díky za tipy,ta Puma vypadadá zajímavě, zkusím ji.Taky mě zaujala od Dieselu Zero plus Feminine a plus plus Feminine, jen nevím jestli se dá nosit i létě a jestli je taková „šmrncovní“to asi spíš ta Puma, ne?

PetraSK