Mania for Women - Armani

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Zdenení
Nováček 6 příspěvků 19.01.16 13:22
Mania for Women - Armani

Přeji všem krásný voňavý den. :) Na těchto stránkách jsem moc ráda, ale oproti vám všem jsem úplný amatér. A tak se chci zeptat, pokud se nějaký parfém již nedá koupit, je možné zjistit, jestli se přestal vyrábět definitivně, nebo zmizel z trhu jen dočasně? Konkrétně mi jde o Mania for Women - Armani. Díky a papa :mavam:

Na poličce 5 parfémů 0 miniatur 3 odstřiky 81 vzorků V tužebníku 3 parfémy
Reakce:

Calu
Nováček 6 příspěvků 20.01.16 13:09

Ahoj, to by zaujímalo aj mna. Naozaj nikde nie je skladom :nevim:

Na poličce 6 parfémů 1 miniatura 12 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 1 parfém

Zdenení
Nováček 6 příspěvků 20.01.16 20:29

Nebo jestli někoho nenapadá vůně, která by byla podobná. Tahle byla prostě taková útulná a nemůžu najít náhradu. :,(

Theaa
Parfémová maniačka 521 příspěvků 21.01.16 14:07

@Zdenení

Dej si ji na elninu do sledovaných, jsou to tak cca 2-3 týdny, co mě přišel mail, že je skladem. Takže občas zřejmě bývá na skladě.

Na poličce 17 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 6 parfémů

Modry pes
Učednice 91 příspěvků 21.01.16 15:27

Ahoj, i ja jsem hledala Manii pred Vanoci a nikde nebyla. Pak mi dal nekdo hodny tady na Arome tip, ze ho maji v Douglasu v eshopu. Vidim ho tam i ted https://www.douglas.cz/…1406295.html?…, kamaradka si ho bude tam objednavat pristi tyden.

Na poličce 11 parfémů 0 miniatur 4 odstřiky 12 vzorků V tužebníku 6 parfémů

Zdenení
Nováček 6 příspěvků 21.01.16 20:56

Moc vám děkuju za rady, určitě si ji rychle objednám, dokud ještě je. Budu doufat, že to není jen „labutí píseň“, že se tahle vůnička vrátí do eshopů a nebo narazím na plnohodnotnou náhradu. :P

Váš příspěvek

Nový článek:

Střihněte si změnu - 7 tipů na krátký sestřih pro všechny věkové kategorie