Můžete mi poradit, zda se jedná o padělek Chanelu

Fotoalbum tématu (5) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
aneri631
Nováček 6 příspěvků 02.09.10 15:57
můžete mi poradit,zda se jedná o padělek Chanelu

Prosím o radu,zda se jedná o kopii nebo origo. Prodávají měla vůni doma dva roky a snad se měl měnit flakon. Na spodní části by dle mého měl být uveden název Chanel 2× vedle sebe.Zde je pouze jednou.U No.5,kte­rou vlastním je Chanel opravdu vyryt 2×. A na vrchním víčku chybí zlatý vršek.Nevím, jak mám prokázat,že se jedná o padělek.Máte někdo dobrý nápad.Prodávající se ujišťuje,že vůni dostala od tety a ta zásadně kopie nekupuje.Kde je pravda?

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
marci64
sv. Parfema z Kecálburgu 2255 příspěvků 02.09.10 16:15

tady se Chanely probíraly viewtopic.php?f=17&t=­24984

já měla tedy Coco M. přesně takto, jako ty-zespodu napsaný jen 1× Chanel a byl to padělek, jak vyšitý, měl tam být Chanel napsaný 2×, přesně jak píšeš. :conf:

Na poličce 22 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 6 parfémů
 
Kultakutri01
Znalkyně 485 příspěvků 02.09.10 16:17
aneri631 píše:
Prosím o radu,zda se jedná o kopii nebo origo. Prodávají měla vůni doma dva roky a snad se měl měnit flakon. Na spodní části by dle mého měl být uveden název Chanel 2× vedle sebe.Zde je pouze jednou.U No.5,kte­rou vlastním je Chanel opravdu vyryt 2×. A na vrchním víčku chybí zlatý vršek.Nevím, jak mám prokázat,že se jedná o padělek.Máte někdo dobrý nápad.Prodávající se ujišťuje,že vůni dostala od tety a ta zásadně kopie nekupuje.Kde je pravda

Tenhle flakon po ruce nemám, ale Coco, pokud je mi povědomo, vždycky měla pouze černý štítek se zlatýma (nebo bílýma? nepamatuju se) písmenkama. Od Coco mám jenom extrait, kde je štítek černozlatý.
Hrábla jsem pro Beige, na dně je CHANEL Paris a Chanel ® inc. New York. Jestli je to univerzální, nebo jestli existovala nějaká americká verze, netuším. Ale ten béžový štítek by mě odradil.

Na poličce 32 parfémů 1 miniatura 0 odstřiků 5 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Evax
Parfémová maniačka 716 příspěvků 02.09.10 18:11

Mám zbytek Coco M. edt, měl by to být originál /ačkoli dneska si už nemůže být člověk ničím jistý 8) /. Nápis je vyrytý a opravdu 2 x Chanel /také na krabičce 2×/.
Nevím, jestli se mi to zdá nebo ne, ale tady na fotce mi přijde nakřivo i sklo, vnitřní část :conf:

Na poličce 31 parfémů 5 miniatur 14 odstřiků 13 vzorků V tužebníku 17 parfémů
 
jerry
sv. Parfema z Kecálburgu 13392 příspěvků 02.09.10 18:27
aneri631 píše:
Prodávající se ujišťuje,že vůni dostala od tety a ta zásadně kopie nekupuje.

Prodejci padělků na aukru, mimibazaru… si dokážou vymyslet leckdy neuvěřitelné historky. Bohužel někteří prodejci ani sami nevědí, že padělky prodávají :mrgreen:

Na poličce 47 parfémů 3 miniatury 11 odstřiků 114 vzorků V tužebníku 20 parfémů
 
tormale
Nevyléčitelná závislačka 1480 příspěvků 02.09.10 18:30

Podle mě, to vyryté na spodku je špatně…Ten Chanel by tam měl být opravdu dvakrát a ještě množství v ml i v oz. Ale třeba jde o nějaký starší typ… :conf: Každopádně zkus porovnat s originálem. Origo Chanel jde poznat velmi snadno (poznám ho dokonce i já), má takový typický ocásek, který ty kopie nikdy nemají. To je podle mě nejjasnější důkaz.

Na poličce 24 parfémů 0 miniatur 13 odstřiků 53 vzorků V tužebníku 16 parfémů
 
tormale
Nevyléčitelná závislačka 1480 příspěvků 02.09.10 18:33
kultakutri píše:Tenhle flakon po ruce nemám, ale Coco, pokud je mi povědomo, vždycky měla pouze černý štítek se zlatýma (nebo bílýma? nepamatuju se) písmenkama. Od Coco mám jenom extrait, kde je štítek černozlatý.
Hrábla jsem pro Beige, na dně je CHANEL Paris a Chanel ® inc. New York. Jestli je to univerzální, nebo jestli existovala nějaká americká verze, netuším. Ale ten béžový štítek by mě odradil.

Myslm, že jde o Coco Mademoiselle, nebo se pletu? :conf: Jestli jde o Coco, tak je to jasný fake. Ten vypadá 100% úplně jinak…

Na poličce 24 parfémů 0 miniatur 13 odstřiků 53 vzorků V tužebníku 16 parfémů
 
aneri631
Nováček 6 příspěvků 02.09.10 19:06
marci64 píše:
tady se Chanely probíraly viewtopic.php?f=17&t=­24984já měla tedy Coco M. přesně takto, jako ty-zespodu napsaný jen 1× Chanel a byl to padělek, jak vyšitý, měl tam být Chanel napsaný 2×, přesně jak píšeš. :conf:

No právě.Podle mého tam musí být 2× Chanel.Tato informativní značka je na všech Chanelech.Barva Madomoiselle má být růžová a flakon užší.Byla jsem v Douglas parfumerii a tam mi prodavačky lehce přitakaly,že to je kopie.Ale nevědí jaké flakony byly před dvěma lety.V sobotu jedu do Prahy a trochu váhám,zda se nestavím v Chanelu.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Evulik
sv. Parfema z Kecálburgu 9231 příspěvků 02.09.10 19:42

a neviem, či sa mi to len zdá, ale hadička je dosť tlustá, čo je tiež jednoznačný znak fejku…

Na poličce 87 parfémů 19 miniatur 19 odstřiků 112 vzorků V tužebníku 8 parfémů
 
Salinas
Nevyléčitelná závislačka 1462 příspěvků 02.09.10 20:36

Porovnávám svůj flakon Coco Mademoiselle (na obrázku pokud je originál tak Mademoiselle) s obrázkem. Bohužel nemám baterky ve foťáku :(

1. Parfém mám koupený ve Francii a Chanel je vyryto na spodní části jen 1×
2. Velikosti písma a umístění na spodní straně je odlišné od fotky, ale já mám 50 ml a na fotce je 100 ml
3. pokud mám vršek pod lampičkou tak se jakoby leskne (plast obsahuje jakoby rozemletou perleť) Nevím jak bych to jinak popsala…
4. Na zadní části flakonu je vyryto čtyřmístné číslo u mě 4203
5. Moje flaška je nejmíň 5 let stará
6. Vršek má skosené hrany
7. Hadička je průhledná
8. I po těch letech je tekutina stále narůžovělá

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 3 odstřiky 0 vzorků V tužebníku 8 parfémů
 
aneri631
Nováček 6 příspěvků 02.09.10 21:35
Salinas píše:
Porovnávám svůj flakon Coco Mademoiselle (na obrázku pokud je originál tak Mademoiselle) s obrázkem. Bohužel nemám baterky ve foťáku :(1. Parfém mám koupený ve Francii a Chanel je vyryto na spodní části jen 1×
2. Velikosti písma a umístění na spodní straně je odlišné od fotky, ale já mám 50 ml a na fotce je 100 ml
3. pokud mám vršek pod lampičkou tak se jakoby leskne (plast obsahuje jakoby rozemletou perleť) Nevím jak bych to jinak popsala…
4. Na zadní části flakonu je vyryto čtyřmístné číslo u mě 4203
5. Moje flaška je nejmíň 5 let stará
6. Vršek má skosené hrany
7. Hadička je průhledná
8. I po těch letech je tekutina stále narůžovělá

Velice děkuji na naprosto vyčerpávající informaci.Pomohla jste mi nejvíce.Na spodní části flakonu Coco Mademoiselle mám také 1× Chanel.Plastová krytka má opravdu jakoby rozemletou perleť.Ale naprosto zásadní je informace o vyrytém čtyřmístném číslu.Podívala jsem se na jinou vůni/No.5/,který mám stále v původní krabičce, ale číselného kódu jsem si nikdy nevšimla.Opravdu je jak na krabičce, tak na dolní části skla. Nikdy mě to nenapadlo. A navedla jste mě .Pořádně jsem zapátrala. Číslo na flakonu Coco Mademoiselle je již špatně viditelné,ale je tam. To si myslím, že je právě problém padělků.Vyryté číslo chybí.
Barva již není narůžověla,ale to je asi problém skladování.Pokud to měla paní na světle,zde může být malý problém.Ještě jednou děkuji za pomoc a když to shrnu,mám originál,který je pravděpodobný koupený také ve Francii.Ještě jednou mnohokrát děkuji.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Kultakutri01
Znalkyně 485 příspěvků 03.09.10 07:34
Salinas píše:
Porovnávám svůj flakon Coco Mademoiselle (na obrázku pokud je originál tak Mademoiselle) s obrázkem. Bohužel nemám baterky ve foťáku :(1. Parfém mám koupený ve Francii a Chanel je vyryto na spodní části jen 1×

Chanel France nebo Chanel Inc. New York jako tady?

Na poličce 32 parfémů 1 miniatura 0 odstřiků 5 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Kultakutri01
Znalkyně 485 příspěvků 03.09.10 07:35
tormale píše:Myslm, že jde o Coco Mademoiselle, nebo se pletu? :conf: Jestli jde o Coco, tak je to jasný fake. Ten vypadá 100% úplně jinak…

Aha. Na fotce to přečíst nešlo a Mademoiselle mě nenapadla:D

Na poličce 32 parfémů 1 miniatura 0 odstřiků 5 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
aneri631
Nováček 6 příspěvků 03.09.10 15:52
kultakutri píše:
Salinas píše:
Porovnávám svůj flakon Coco Mademoiselle (na obrázku pokud je originál tak Mademoiselle) s obrázkem. Bohužel nemám baterky ve foťáku :(1. Parfém mám koupený ve Francii a Chanel je vyryto na spodní části jen 1×
Chanel France nebo Chanel Inc. New York jako tady?

Na spodní části je Made in France,Chanel Inc.New York.N.Y.10019.ale hlavně jak jste mi poradila,na zadní straně flakonu,úplně dole mám 4 místné číslo,které je vyryté do skla.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Evulik
sv. Parfema z Kecálburgu 9231 příspěvků 03.09.10 16:11
quote]Na spodní části je Made in France,Chanel Inc.New York.N.Y.10019.ale hlavně jak jste mi poradila,na zadní straně flakonu,úplně dole mám 4 místné číslo,které je vyryté do skla.

Tak to je určite origo!!!

Na poličce 87 parfémů 19 miniatur 19 odstřiků 112 vzorků V tužebníku 8 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek

Nový článek:

Tři hlavní chyby, kterými zvýrazníte kruhy pod očima

 

Maskujete je korektorem, ale kruhy pod očima jsou nakonec vidět ještě víc? Nejspíš děláte jednu z těchto chyb.

Celý článek »
TOPlist