Svatební parfém, klasická vůně, která vydrží

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

monus124
Nováček 1 příspěvek 07.12.14 21:11
Nevím si rady...moc prosím poraďte

Ahojky, co se týče parfémů, jsem úplný amatér, proto prosím o radu.
Budu mít v září svatbu, chtěla bych příjemně vonět. Co se týče parfému tak se mi líbí otřelé vůně, jsem sto let za opicemi, ale prosím nepomohli by jste mi na základě těchto vůní doporučit nějaký parfém, který drží trošku víc a má v sobě podobné tóny vůně? Děkuji Michala

Mé oblíbené vůně jsou : DG Light blue, Gucci Eau de Parfum 2 EdP, Ralph Lauren Ralph,Eclat de erpege, nicmeně na mne nevydrží ani chviličku…nevím zda je to jako kočička s pejskem ,každý je asi jiný ale právě tyhle mi voní…
A pak La vie est belle lancome de parfume 75ml…ten na mne voněl více a víc vydrže

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
Reakce:

ZorkaO
Znalkyně 495 příspěvků 30.09.16 21:08

Aj mňa zaujala presne takáto istá otázka: Aká z vôní podľa vás, skúsenejších Arome-kamarátiek, má najdlhšiu výdrž zo všetkých? Z mojich vôní je to jednoznačne Dolce Gabbana Sicily. Na tele vonia kľudne do 48.hodín, na oblečení oveľa oveľa viac… je prenádherná… akú inú vôňu by som mohla ešte vyskúšať?

Na poličce 34 parfémů 5 miniatur 5 odstřiků 18 vzorků V tužebníku 7 parfémů

melany
Nevyléčitelná závislačka 1043 příspěvků 30.09.16 21:19

Chanel Coco

Na poličce 12 parfémů 0 miniatur 17 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

Lucinela
sv. Parfema z Kecálburgu 4317 příspěvků 30.09.16 21:52

Kdybych se teď vdávala (a to už určitě nebudu ;) ), moje svatební by byla jednoznačně a jedině :

http://www.parfums.cz/…kt-pro-zeny/

Na poličce 15 parfémů 0 miniatur 8 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 15 parfémů

michala333
Parfémová maniačka 513 příspěvků 20.10.16 16:51
Svadobný parfum