Nová značka

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Hradacek
Nováček 23 příspěvků 07.02.12 23:35
Nová značka parfému

Co si myslíte o možnosti vytvoření nové značky parfému?

Je pro ní na trhu stále ještě prostor?

Jaká by měla být?

Co byste od ní očekávali?

Děkuji za názor.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »
Reakce:
 
barbucha  08.02.12 09:31

Co to je - průzkum trhu? :mrgreen:

 
paty
sv. Parfema z Kecálburgu 8046 příspěvků 08.02.12 09:34

Už se děsím,co z toho vyleze :mrgreen:

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
barbucha  08.02.12 09:56

Že by nějaká zářivá hvězda našeho šoubyznysu toužila po přivýdělku?
Eau d´Krampol? Agata´s Perfume? :mrgreen:

 
Leisha
sv. Parfema z Kecálburgu 2194 příspěvků 08.02.12 10:25

Co si myslíte o možnosti vytvoření nové hudební skupiny?
Nebo namalování nového obrazu?

Je pro ní na trhu stále ještě prostor?

Jaká by měla být?

Co byste od ní očekávali?

Mno. Pořád ještě ti ten dotaz nepřijde úplně mimo mísu?????
Když se bavíme o umění (což z mého pohledu, a tipla bych si, že i z pohledu velké části členů Arome, parfémy jsou) tak je to to totálně zcestný. Takovýhle dotazy můžeš pokládat na sjezdu ekonomů a marketingovejch onanistů.

Pro DOBRÝ vůně je vždycky místo. Ale dobrou vůni nevytvoříš tak, že si založíš firmu a pak pátráš po preferencích potenciálních zákazníků. Bohužel to spousta firem dělá, a proto jsou současný vůně většinou trapný zapomenutelný vodičky dělaný podle šablony většinovýho vkusu a módy. A tam teda nastupuje marketing (a reklama), která musí zákazníky přesvědčit, že TAHLE trapná vodička je naprosto nejdokonalejší vůně na světě která z majitelky udělá tuhletu fatální feminu, narozdíl od (skoro stejnejch) trapnejch vodiček konkurence. Ach.

Na poličce 53 parfémů 8 miniatur 14 odstřiků 68 vzorků V tužebníku 10 parfémů
 
Hradacek
Nováček 23 příspěvků 08.02.12 10:30

Hm…
Průzkum trhu celkem máme. Ale chtěl sem se zeptat i odborníků na Arome…a místo toho se už děsíte aniž víte o co půjde. :/

Vyznáme se výrobě, nepůjde o žádné rychlokvašky z Polska či Rakouska, které tady kolují přímím prodejem…

jj, o hvězdičkách českého šoubyznysu jsme taky uvažovali…Ale zatím nepůjdeme touto cestou…

Jaká by měla být nová značka, aby byla dle vašich představ? :)

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Leisha
sv. Parfema z Kecálburgu 2194 příspěvků 08.02.12 10:30

Jo, a teda odpověď ještě ;)

Jasně. Jen ať vznikaj nový značky. A aby to mělo smysl, očekávala bych kvalitní parfémy. A aby byly tak překvapivý a jiný, že bych je nečekala 8) ;)

(a to píšu z pohledu člověka, kterej je přesvědčenej, že minimálně polovina parfémů na trhu (optimistickej odhah 8) ) je totálně zbytečná a kdyby nikdy nevznikly, svět by o nic ochuzenej nebyl)

Příspěvek upraven 08.02.12 v 10:38

Na poličce 53 parfémů 8 miniatur 14 odstřiků 68 vzorků V tužebníku 10 parfémů
 
Hradacek
Nováček 23 příspěvků 08.02.12 10:33

Mimo mísu mi to nepřiapdne, spíše sem zklamaný, že sem opět odsouzen aniž víte o co jde…

To umí každý napsat, jak se to nemá dělat, co takto napsat, jak se to má dělat?

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Leisha
sv. Parfema z Kecálburgu 2194 příspěvků 08.02.12 10:38

Jak se to má dělat?

Budiž :-)

http://www.perfumism.com/…festo.1.html

(ale kromě toho už jsem ti odpověděla. Prostě dělat vůně, který jsou fakt dobrý. A hlavně jiný než to, čeho už jsou ve všech parfumérkách hromady. Vymýšlet, jak a komu to prodat, má smysl až ve chvíli, kdy je co prodávat. A když má začít nová značka, která neprodává jen svým jménem, tak by to NĚCO mělo bejt sakra dobrý.)

Příspěvek upraven 08.02.12 v 10:47

Na poličce 53 parfémů 8 miniatur 14 odstřiků 68 vzorků V tužebníku 10 parfémů
 
Hradacek
Nováček 23 příspěvků 08.02.12 10:45

Kvalitní by být měli, na tom si chceme zakládat! Třeba ty, o kterých sem se zminoval výše jsou vyrobené během pár dnů, naše se specifickým technologickým postupem vyrábí skoro 2 měsíce.
Tak dlouho se nevyrábí ani mnoho parfémů, které se kupují ve značkových parfumériích :)

Horší to je s cenou, není problém vyrobit opravdovou kvalitu, která se rozkládá tak jak má, za celkem málo peněz, ale když už by se za málo peněz prodávali, tak to většina lidí odsoudí, že to je moc levné a tím asi nekvalitní…

Nebot přesně ty firmičky a reklamy o kterých psala Leisha výše nasadili laďku vysoko a dali mnoha lidem do hlavy, že parfém, aby byl kvalitní, musí být drahý… :/

Jaká by tedy měla být dle vás cena, aby parfém nebyl levný a tím si neškodil, ale ani drahý a mohlo by si ho dovolit co nejvíce lidí, pokud by jim voněl…

Jinak, ano, chceme tam mít i pár neotřelích vůní, pokud se chytnou, přidáme další…

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
barbucha  08.02.12 10:52
Hradacek píše:
Mimo mísu mi to nepřiapdne, spíše sem zklamaný, že sem opět odsouzen aniž víte o co jde…To umí každý napsat, jak se to nemá dělat, co takto napsat, jak se to má dělat?

Sám jsi nenapsal, o co jde, tvůj dotaz byl velmi vágní.

A skutečně nechápu, proč bychom tady nějaké firmě měli psát, jak to má dělat - a suplovat tak (zadarmo) její když už ne přímo vývojové oddělení, tak určitě marketing. To je poměrně lacinej pokus… :roll:

A mimochodem bych vaší firmě nejdřív nezištně poradila, ať investuje do doučování českého jazyka. Jestli takhle píšete i obchodní dopisy, tak potěš koště.

 
Leisha
sv. Parfema z Kecálburgu 2194 příspěvků 08.02.12 10:59

Možná se zamysli nad svým pravopisem, ty hrubky až bolej.
A podle všeho asi nečteš, co píšu.
A na ceně skoro vůbec nezáleží (je to to poslední, co byste měli řešit). Jen by měla odpovídat kvalitě.

Na poličce 53 parfémů 8 miniatur 14 odstřiků 68 vzorků V tužebníku 10 parfémů
 
Hradacek
Nováček 23 příspěvků 08.02.12 11:00

Vždy sem se řídil tím, že dělám obchod, který mě baví…

Parfémy miluju, zkušenosti s nimi jsou dost velké.

Ale dnešní marketing není pro lidi, ale pro firmy…To je snad jasné.

Já se jen slušně zeptal, možná hloupě zeptal, co byste chtěli vy, nebot preferuji, odvést kvalitní službu pro zákazníka ve všech směrech a marketing je skoro vyřešen, nebot to jede samo a hlavně jsou všichni spokojení…

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Hradacek
Nováček 23 příspěvků 08.02.12 11:06

Ano, ano, jen se mi posmívej, že mám dysgrafii, pokud ti to vyhovuje. Nikdo není dokonalí… Čtu co píšeš a v pohodě, reagoval se na druhého uživatele…

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
verunka2201
sv. Parfema z Kecálburgu 5525 příspěvků 08.02.12 11:14

Na značce mi prachnic nezáleží. Podstatný je, co tvoří.
Je teda fakt, že zrovna celebrití vůně tak trochu míjím, protože v 95 % případů ty výtvory nestojí ani za smočení papírku. Podobně mě nenadchla ani existence té firmy „Giorgio Michel“, nebo jak se to píše.
Krom toho denně vznikají nové značky, takže trh je evidentně nezaplnitelný 8)

Takže značce se věnovat nebudu.
Když bude firma tvořit něco diametrálně odlišného od dnešních růžových vodiček a „jabkových aviváží“, tak to ráda ozkouším. Když to shledám dostatečně originální a nemainstreamový spolu s dalšími kvalitami (nečpí to plasty, má to dostatečnou výdrž, zajímavý flakon a třeba ještě neokoukané promo fotky), tak budu uvažovat o koupi.

Ale to je zatraceně těžký úkol.

Na poličce 52 parfémů 100 miniatur 12 odstřiků 207 vzorků V tužebníku 9 parfémů
Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 Další »

Téma je zamknuté a nelze do něj již dále přispívat

Nový článek:

Střihněte si změnu - 7 tipů na krátký sestřih pro všechny věkové kategorie

 

Krátké sestřihy už dávno nejsou jen pro babičky a maniacké pixie slečny. Styl ala kastrol nahradil nespočet variací střihů, díky kterým si je může dovolit každá žena. Včetně vás.

Celý článek »
TOPlist