Obchod snů...

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

maricka
Nevyléčitelná závislačka 1075 příspěvků 13.06.09 21:25
Obchod snů...

Asi jsem se úplně zbláznila, ale ráda bych v nejbližší době začala tak trochu „fušovat“ do parfémů, tedy do prodeje parfémů. Jsem studentka, tak bych to brala spíše jako koníčka a brigádu a určitě bych to nechtěla rozjet „ve velkém“. Stačil by mi živnosťák a možnost odebírat parfémy z velkobchodu, nic víc… Ceny bych si také představovala lidové, mně by klidně stačilo z prodeje tak padesát korun:-)

Jestli si myslíte, že si stavím vzdušné zámky, napište, čekám cokoliv:-) A hlavně asi rady jak popř. začít… Zkušenosti s živností již půl roku mám, vím kam zajít, kde co a jak vyplnit…

A jestli by Vám to přišlo jako dobrý nápad, tak třeba pište, jak by měl takový obchod snů podle Vás vypadat, třeba bych se jednou inspirovala… A třeba taky za týden mne moje podnikatelská mánie přejde:-)

Na poličce 38 parfémů 529 miniatur 0 odstřiků 13 vzorků V tužebníku 0 parfémů
Stránka:  1 2 3 Další »
Reakce:

dracatko
Nevyléčitelná závislačka 1365 příspěvků 13.06.09 21:45

Nápad je to moc hezký, tak ať Ti to vyjde!
Moc se mi líbí systém kdy za každý nákup dostáváš bodíky a pak je můžeš u nějakého nákupu proměnit za slevu, lidi se pak k tobě spíš vrací - čím víc nakoupí tím víc pak ušetří :-)

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

maricka
Nevyléčitelná závislačka 1075 příspěvků 13.06.09 21:54

Myslíš? A díky za tip!

Já bych to viděla takto:

1. vzoreček by byl samozřejmostí
2. Pak ještě nějaký malý dáreček
3. Pak ty bodíky a pak sleva za ně
4. pak ještě jedno takové praktické překvápko
5. doprava max do tří prac. dní (raději do dvou)
6. chtěla bych se za každých okolností vyvarovat toho, aby objednané zboží nebylo skladem
7. nejlevnější cena na internetu a to výrazně nejlevnější