Očkování proti rakovině děložního čípku

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
evik77
sv. Parfema z Kecálburgu 3491 příspěvků 28.03.12 12:49
Očkování proti rakovině děložního čípku

Našla jsem na toto očkování na netu protichůdné názory. Některé ROZHODNĚ ANO (i v pozdějším věku, kdy je žena sexuálně aktivní), některé také ROZHODNĚ NE (s ohledem na údajná rizika vedlejších účinků tohoto očkování). Ale celkově… nic moc.

Zde je odpověď mého doktora: „Největší přínos očkování je u žen, které ještě neměly pohlavní styk e tudíž neměly možnost se infikovat. Vzhledem k tomu, že se očkuje vakcinou, která není léčebná ale preventivní, pak pokud došlo již k infekci typem v ní obsaženým, její přínos není veliký. Na druhou stranu vakcina účinkuje proti 2 nebo 4 typům viru HPV ( podle jednotlivých výrobců) a tudíž i při stávající infekci jedním typem může preventivně působit proti infekci ostatními typy v ní obsaženými. Musíte sama zhodnotit poměr cena a užitek a podle toho se rozhodnout.“

Nechaly byste se Vy očkovat?

Na poličce 21 parfémů 2 miniatury 1 odstřik 9 vzorků V tužebníku 51 parfémů
Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
Reakce:
 
ajrin
Znalkyně 307 příspěvků 28.03.12 17:31

Očkování mám a mnoho lékařů mi naopak řeklo, že jsem udělala dobře. S protichůdnými názory jsem se snad nesetkala. Jen s těmi na internetu, ale tady člověk najde protichůdný názor na úplně všechno.

Co se týče toho, zda to má cenu, když žena už měla sex - jsem přesvědčená, že to cenu má. Ano, účinek není tak velký jako když se očkuje panna, ale stále je značný. Někde jsem četla, že je to snad přes 70%? Nejsem si jistá… Každopádně, já si myslím, že i jedno procento navíc za to stojí - obzvlášť pokud se člověku vyskytl tento typ rakoviny v rodině (můj případ).

Finanční stránka věci - ano, není to málo peněz. Mám kamarádky, které by to očkování moc chtěly, ale bohužel na to nemají (studentky). Vím, že na to už přispívají i různé pojišťovny, takže to nakonec vyjde na méně než těch původních 10 000,–, kolik to stálo.

Můj názor je takový, že těch pár tisíc za to stojí. Schválně by asi bylo zajímavé se zeptat nemocné ženy, zda by dala těch pár šušňů za očkování, kdyby to znamenalo, že se dost pravděpodobně tomu onemocnění vyhne. Myslím, že její odpověď není těžké si domyslet…

Na poličce 13 parfémů 3 miniatury 4 odstřiky 25 vzorků V tužebníku 8 parfémů
 
Ef
sv. Parfema z Kecálburgu 2167 příspěvků 28.03.12 18:30

Ne, nenechala. Jsem zastankyne ockovat v co nejmensi mire. Dospely i deti. Myslim ze farmaceuticky firmy si vydelavaj i beztak…

@ajrin cena za ockovani je pro me osobne prilis vysoka ve forme vsech nezadoucich ucinku, viz napr. http://m.vitalia.cz/…-nebezpecne/

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Pani Parzer
Učednice 178 příspěvků 28.03.12 18:42

Prekonala som prekancerozu krcka, zaockovana nie som. Kazdych sest mesiacov mi je brana cytologia. Je minimalne dikutabilne, ci sexualne aktivnym, lec HPV negativnym, toto ockovanie preventivne pomoze. Test na HPV (len niektor typy) na poziadanie gynekolog vykona a pokial zije zena vylucne v monogamnom vztahu, tak si myslim, ze by toto ockovanie mohlo byt prinosom. Pokial je zena na niektory typ HPV pozitivna, myslim, ze toto velky zmysel nema. Farmaceuticky priemysel vie velmi dobre spenazit vsetky vakciny. Hlavne tie „nepovinne“. Takze si myslim, ze je to vec nazoru, mozno pre lepsi pocit, ze je zena „chranena“.

Na poličce 17 parfémů 1 miniatura 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 13 parfémů
 
holka hnědooká
sv. Parfema z Kecálburgu 2417 příspěvků 28.03.12 20:31
@ajrin píše:
Schválně by asi bylo zajímavé se zeptat nemocné ženy, zda by dala těch pár šušňů za očkování, kdyby to znamenalo, že se dost pravděpodobně tomu onemocnění vyhne. Myslím, že její odpověď není těžké si domyslet…

Dala. A mít dceru, vzala bych si na to i úvěr!!!

Příspěvek upraven 31.03.12 v 11:19

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Lucinela
sv. Parfema z Kecálburgu 4317 příspěvků 28.03.12 20:47

Zrovna včera jsme to probíraly doma s dcerou(13). Přišla totiž s tím, že je to teď zadarmo a že to chce. Já nevím, jsem rovněž zastánce co nejméně očkování jak u dospělých tak u dětí. Nejedná se mi o finanční stránku, otec by to dceři určitě zaplatil, ale kde mám záruku, že se nevyskytnou v budoucnu vedlejší účinky, když vakcína není na trhu dlouho. Navíc stejně nelze eliminovat všechna rizika. Jsem spíše pro posilování imunity, co nejméně antibiotik, pravidelný sport a samozřejmě vyrovnaná mysl. Ale je pravda, že jsem na vážkách :palec:

Na poličce 15 parfémů 0 miniatur 8 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 15 parfémů
 
aangie
Nevyléčitelná závislačka 1857 příspěvků 28.03.12 20:54

Já jsem proti. Tato vakcína negarantuje vůbec nic a ve světě již bylo několik desítek úmrtí po očkování. Takže dceru očkovat nedám.
 http://www.vitalia.cz/…-nebezpecne/

Na poličce 39 parfémů 5 miniatur 47 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 13 parfémů
 
andry
sv. Parfema z Kecálburgu 6753 příspěvků 28.03.12 22:02

.

Příspěvek upraven 07.07.14 v 08:03

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 1 odstřik 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Elvira
sv. Parfema z Kecálburgu 6468 příspěvků 28.03.12 22:19
@Ef píše:
Ne, nenechala. Jsem zastankyne ockovat v co nejmensi mire. Dospely i deti. Myslim ze farmaceuticky firmy si vydelavaj i beztak…@ajrin cena za ockovani je pro me osobne prilis vysoka ve forme vsech nezadoucich ucinku, viz napr. http://m.vitalia.cz/…-nebezpecne/

Podepisuji.

Na poličce 16 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 3 parfémy
 
doktorová  28.03.12 22:32
@aangie píše:
Já jsem proti. Tato vakcína negarantuje vůbec nic a ve světě již bylo několik desítek úmrtí po očkování. Takže dceru očkovat nedám.
http://www.vitalia.cz/…-nebezpecne/

Tato vakcína má zatím výsledky dobré a až překvapivě velice dobré.Ve světě zatím nebylo ANI JEDNO úmrtí po tomto očkování, které by prokazatelně a jasně bylo vyvolané tímto očkováním. Ani jedno.

To že na vitalia cz rádi píšou hoaxy a výcucy z prstu, je bohužel daní dnešní doby.

Je docela těžké prolouskávat se složitými odborným studiemi. Naopak velmi snadné je cokoliv si vymyslet od stolu, prásknout to někam na pseudozdravotní server a šířit tak lež dál.

Očkování zatím vypadá dobře a funguje. Své děti očkovat nechá, v těch 13 či 14.
Sebe již bohužel ne, páč už sem na to poněkud......sta­rá..... 8)

 
doktorová  28.03.12 22:40

Stačí se vrátit do doby před 50 - 70 lety, kdy se očkovalo v co nejmenší mířě. TO že děti mizerným způsobem umíraly na dětské infekce, které jsou již dnes raritní.....to si již málokdo uvědomuje. Že běžně v rodině umřelo několik dětí, to se dnes již asi zapomělo.

DNešní " očkovat ne" je rozežranost / pokud nejde o skutečné zdravotní důvody/, kterou si ženy v Africe, i jinde dovolit nemohou, je to rozežranost z blahobytu a nevědomosti co to jsou dětské infekce a jak velká byla na ně úmrtnost v našich končinách ještě nedávno.....bo­hužel.

Ještě můj otec v 50 letech ležel ochrnutý po poliomyelitidě, bylo mu deset, chodil za ním kněz, hořely kolem svíčky, a již se v podstatě plánoval pohřeb, nedávali mu ani jedno procento že přežije.....

Obávám se že podobná „duše“ která píše „moudravé“ články na nějakou vitalii a dělá hrozně chytrou, jak je očkování „nebezpečné a překonané“ ani netuší co je to poliomyelitida, jak ještě nedávno probíhaly v zemi epidemie tyfu, spalniček, jak vypadá spalničková encefalitida a co s dítětem udělá".
Nemá tucha jak vypadá pertuse a záškrt, protože…protože se na tyto nemoci očkuje.

Ví hovno / s prominutím/ o variole a její eradikaci a o tom co se zdravým dítětem udělá tetanus, tedy ta nemoc - tetanus.

Z podobných duší je mi poněkud nevolno, protože fakt nevědí co činí...... :roll:

Ale dělat chytrou a kasat si triko na vitalii , to jo, to jsou hrdinky par excelence.....

Fuj.

 
Ef
sv. Parfema z Kecálburgu 2167 příspěvků 28.03.12 22:44

@doktorová Nemam vubec potrebu tady nekomu nutit svoji pravdu, cetla jsem k tomuhle tematu myslim dost a clanek na vitalii jsem vybrala protoze je cesky a shrnuje vsechno co si myslim ja. Ten clanek je hoax??? Pokud ma nekdo doopravdy hluboky zajem a premysli proc a nac, staci zadat na googlu „vaccine cervix side effects“, prozkoumat pdf dokumenty od EMEA a FDA.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
doktorová  28.03.12 22:45
@Lucinela píše:
Zrovna včera jsme to probíraly doma s dcerou(13). Přišla totiž s tím, že je to teď zadarmo a že to chce. Já nevím, jsem rovněž zastánce co nejméně očkování jak u dospělých tak u dětí. Nejedná se mi o finanční stránku, otec by to dceři určitě zaplatil, ale kde mám záruku, že se nevyskytnou v budoucnu vedlejší účinky, když vakcína není na trhu dlouho. Navíc stejně nelze eliminovat všechna rizika. Jsem spíše pro posilování imunity, co nejméně antibiotik, pravidelný sport a samozřejmě vyrovnaná mysl. Ale je pravda, že jsem na vážkách :palec:

Lucinelo. Zrovna v tomto případě posilování imunity nijak nepomůže, ani pravidelný sport bohužel.

Eliminovat hodně rizik může i sama. Když bude žít celibátním životem – tak se jí tato nemoc vyhne, u jeptišek se nevyskytuje.
Nebo když bude mít jen jednoho sex. partnera – manžela, a bude mu věrná, tak také v podstatě eliminuje riziko rakoviny čípku. Takže pokud se rozhodne jít tímto směrem ---tak ano..... ;) …to funguje.
Sportem ta rizika neovlivní. Čím více má žena sexuálních partnerů a čím dříve začne, tím je pro ní riziko vyšší.

Vakcína je na trhu poměrně dlouho, zatím vše vypadá v pořádku.

Pokud to očkování dcera chce, nebránila bych jí. ZAtím v prvních kohortách snížila výskyt rakoviny čípku až v podstatě k nule a výsledky vypadají zatím slušně. Jsou dva typy této vakcíny, kterou si vybrat by vám měl poradit pediatr, domluvte se s ním.....

ale fakt by mi bylo žinantní dceři bránit… a pak nedejbože za 20 let poslouchat že jí našli blbý nález na čípku a že to vypadá všelijak / když tomu šlo zabránit / ...... :nevim:

 
doktorová  28.03.12 22:59

A jen pro info, „ten“ problém se jmenuje papilloma virus. Přenáší se sexuálním kontaktem, ne jen stykem, může se přenést i rukama, a proto je očkování proti HPV / human papilloma virus/ nejvíce efektní v době kdy jsou ženy, tedy holky ještě
" HPV naivní" ve smyslu že se s ním ještě nesetkaly. Proto ta doba – 13 nebo 14 let. Později ještě nějakou dobu očkovat lze, ale účinnost očkování klesá a klesá postupně až k nule.

Takže čím méně sex. kontaktů a čím více věrnosti, tím je nižší riziko onemocnění a pozdějšího nádoru.
HPV totiž působí na bunky tak, že je poškodí, přispívá k jejich odchylkám, a časem může spouštět i nádorové bujení.

Na druhé straně, i žena jen s jedním partnerem může od něj v mládí HPV dostat a může dostat i rakovinu, ale to riziko je nižší, než když má partnerů hodně. — čím více partnerů, tím více typů HPV lze chytit a tím i to riziko stoupá.

/ oblíbeným argumentem který mám ráda jsou domnělé ultrazisky ultrafarmafirem.
V reálu výborně firmám vydělávají antidepresiva, statiny — tzn léky které lidi berou desetiletí, každý den a jsou drahé.

Tetanovka je levná a máte jí párkrát za život, i ostatní vakcíny máte párkrát nebo jen jednou za život. Není to žádné ultraterno, protože vakcíny procházejí ostrými a drahými zkouškami a neustále i zpětným hodnocením rizik.
výborně vydělává např. Viagra — ne tolik obyčejné vakcíny, které se furt řešej a hodnotěj, a když se málo chytnou tak hned z trhu letěj pryč, protože se nezaplatí

Vždy u každého očkování se poměřuje riziko versus benefit. A to i u každého konkrétního člověka.
U někoho může být očkování na chřipku přínosem / např u mého vlastního dítěte, kvůli jeho zdravotnímu stavu / , u jiného dítěte může být to samé očkování zbytečné.
Jakmile je riziko očkování větší než přínos, vakcína se okamžitě stahuje z trhu a končí. Někdy naopak končí proto že jsou až příliš vyčištěné a že sice navodí protilátky, ale na menší dobu než bylo chtěné, kvůli přílišnému vyčištění

A tak dále…už se mi nechce psát…bylo by to na dýl, tak sorry … ;) /

 
aurantium
Nováček 8 příspěvků 28.03.12 23:12

Jsem studentkou farmacie, na cvičení nám říkali, že pokud dívka ještě nežije pohlavním životem, tak je to dobré a skutečně účinné, ale že u žen pokročilejšího věku, to jako prevence nemá žádný význam. Já sama očkovaná jsem a při prvních dvou očkováních jsem neměla nejmenší problém, ale u posledního se dostavily nežádoucí účinky - měla jsem teplotu 35°C a cítila se skutečně zle, ale po jednom dni bylo vše OK. Nezávisle na tom, že se o lékárnících říká, že chtějí vydělat, tak bych svoji dceru očkovat určitě nechala… Farmaceutické firmy na tom samozřejmě vydělají, ale určitě ne tolik jako na hormonální antikoncepci, která není bez nežádoucích účinků a rizik tak, jak je předkládáno, ale to většina žen nevidí nebo vidět nechce… ale to už jsem odbočila (to jen jako komentář k vydělávání farm. firem - raději bych jim dala peníze za něco, co mi může skutečně pomoci než za věc, která je sice pohodlná, ale s velkými život ohrožujícími riziky)

Na poličce 5 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 1 parfém
Stránka:  1 2 3 4 5 6 Další »
 Váš příspěvek

Nový článek:

Tři hlavní chyby, kterými zvýrazníte kruhy pod očima

 

Maskujete je korektorem, ale kruhy pod očima jsou nakonec vidět ještě víc? Nejspíš děláte jednu z těchto chyb.

Celý článek »
TOPlist