Parfém s vůní odvážně nepolapitelnou

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

xveru
Nováček 4 příspěvky 16.11.12 15:29
Parfém s vůní odvážně nepolapitelnou

Zdravím, Arome znám již delší dobu ale v parfémech jsem začátečník. Dlouhou dobu jsem nosila a milovala vůni In Love Again od YSL. Něž ji přestaly vyrábět zásobila jsem se a nyní mi jí přítel přivezl ze zahraničí v novém flakónku. Děsně jsem se na ní těšila ale jsem bohužel zklamaná. Nevím zda-li má jiné složení či mi již prostě přestala vonět ale bohužel jsem ji shledala příliš sladkou a jednoduchou. Tudíž opět hledám „svou“ vůni. po běhání po parfumeriích a očichávání vzorků jsem se rozhodla definovat si jaká by má vůně vlastně měla být.
Hledám vůni která v sobě má mít dramatičnost a přesto lehkou vzletnost bezstarostnosti
má být
Respektovaná, ale ne vážná.
Dramatická ale zároveň bezstarostná.
Silně ženská ale přesto s dívčím půvabem
Troufalá až drzá ale ne podbízivá
Svůdná a zároveň bezelstně upřímná
Vyjímečná a zapamatovatelná
přesto
svobodná a pomíjívá jako letní déšť
Tak. Vlastně hledám vůni která by byla plná paradoxů ale působila celistvě.
Z toho co jsem zkoušela mi voněla Soir de Lune od sisley ale když jí mám na sobě připadám si jak o 10let starší (je mi 21 let) Pak mi po rozvinutí nesmírně voní Chanel 5 ale nosím ho a vnímám jen jako večerní vůni. Chtěla bych najít něco univerzálnějšího na běžné nošení.
Poradíte? Budu ráda za jakákoliv doporučení. Děkuji.

Na poličce 3 parfémy 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 1 parfém
Reakce:

naja1
sv. Parfema z Kecálburgu 3792 příspěvků 16.11.12 18:24

Když ti voní pětka, tak zkus No.5 Eau Premiére. Ten je na den i na tvůj věk akorát. Jinak takhle radit je těžké, je lepší si to všechno vyzkoušet. Vůní je mraky a každý máme jiný nos. Pořádně si přečti fórum a recenze na netu a pak vyraž do parfumerie nebo si od někoho vyžádej (kup) vzorečky na vyzkoušení.