Pomoc s výběrem vůně

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

Aimirin
Parfémová maniačka 620 příspěvků 20.12.08 20:35
Pomoc s výběrem vůně

Samozřejmě budu vděčná za jakýkoliv tip, pokud nepřijde, pochopím to, nejspíše je tady těch otravů více.

A teď moji oblíbenci: Parfum Sacré, Opium od YSL, Casmir, ale můžu i cukrátkové věci - Magnetism od Escady a Angel.

Co hledám - rozhodně spíše netradiční věci, protože těch parfému z parfumérek, kde 99% věcí voní stejně, mám po krk. A určitě aby to byla vůně smyslná, teplá, kořenitá či orientální.

Jaký jsem typ? Aktivní, oblékám se žensky, nepříliš tradičně (žádná trička, jeansy), jsem student a čtenář, zajímám se o umění.

Rovnou bych se i zeptala, jaký orient nebo kořeněný parfém máte nejradši.

Na poličce 13 parfémů 0 miniatur 5 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 7 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

pichjit
sv. Parfema z Kecálburgu 9076 příspěvků 20.12.08 20:53

Ahoj, vítej!!
Tak my tu budeme přemýšlet :wink:

Co Youth Dew Estée Lauder? Klasika, orient , koření:P ( 28ml ve značkovém butiku za 800,–)
Samsara, není kořeněná, ale krásná a orientální, to ano!
Nebo poněkud finančně výživnější Ambre Fétiche AG, ambra v plné podobě, výrazná, sladká, vydrží :P A těch nápadů tu bude brzy..... Jéjej :wink:

Finančně méně výživná Ambre L'Occitane, ta je taky pěkná a 20ml je jen za 455,–, studentská cena, pěkná vůně, kořeněná, smyslná s výdrží a sladká také :wink:

Shalimar - krásná klasika, ne kořeněná, spíše kouřová..

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 41 parfémů

Aimirin
Parfémová maniačka 620 příspěvků 20.12.08 21:02

Děkuji za milé přivítání :) A samozřejmě i za tipy, hned se na ně jdu podívat - zatím jen internetově :-))

pichjit
sv. Parfema z Kecálburgu 9076 příspěvků 20.12.08 21:04

Tato témata bývají naditá informacemi, až se to rozjede, nebudeš vědět, co dříve :wink: Číst, zkoušet :wink: A pak budeš naše :lol: