Problém s nedoručenou zásilkou z ebay

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 15.12.13 08:29
problém s nedoručenou zásilkou z ebay

Řeším momentálně problém s prodejcem.Koupila jsem si od něj vůni, dotyčný je z Francie.Já ihned zaplatila, on odeslal na moji adresu, kterou tam mám uvedenu.Podotýkám, že je úplná, správná a jen jedna.Z ebay často nakupuji věci všeho druhu, ještě se nestalo, aby něco nedorazilo např. z Číny atd.Zásilku jsem vyhlížela jako honící pes a několikrát jej informovala, že ještě nic nepřišlo.Včera mi napsal, že se zásilka vrátila zpět.Vylučuji, že bych nereagovala na výzvu naší pošty, žádná nebyla.Ted má u sebe balíček, já zaplacenou a mám kulové.Jde o tom, že pokud ji pošle, nehodlám podruhé platit poštovné, které bylo 20 E a samotná vůně jen 8 E( byla to vintage , o kterou jsem moc stála).Mám chtít vrácení peněz?Asi ano,on bude mít vůni a já zpět své peníze.Máte s tím zkušenost?Musí patrně udělat reklamaci a zjistit, kam to bylo poslané.Na obalu, jehož fotku mi poslal, totiž pod přelepkou o navrácení vykukuje moje adresa.

A je to nějaký nafoukaný blb, sice má 100% kladných hodnocení,ale pán se nám urazil, že komunikuji anglicky.Napsala jsem mu, že francouzsky neumím, takže mohu jen AJ a italsky.Tak na ebay s AJ musí počítat.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Ef
sv. Parfema z Kecálburgu 2167 příspěvků 15.12.13 12:37

@chavah Vubec bych se s nim nebavila a zazadala pres eBay o pomoc PayPal - za tri tydny mas penize na ucte to Ti garantuju. Oni si totiz od prodejce vyzadaji tracking number a jsou pak dve moznosti: vubec jim ho neposle a mas penize zpatky, posle jim ho a dle cisla jde zjistit proc se vratil k odesilateli, s nejvetsi pravdepodobnosti spatne udana adresa a mas penize zpatky. Chvili to trva ale ja mela zatim vzdycky happyend ;) Drzim palce.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Náťa66
sv. Parfema z Kecálburgu 4264 příspěvků 15.12.13 19:35

jé to mi nahrálo toto vlákno.
Já mám podobný problém, objednala jsem stejné zboží, ale ve dvou objednávkách, lišilo se barvou. První obálka přišla minulý týden, druhá ne. Odeslány stejně.
mám napsat prodejci ? Asi ano, že ? Napsal mi, že pokud mi zboží nedojde do 20-30 dní, že se mám ozvat. A co se bude dít ? Měla jsem to obyč, poštovné zdarma, takže nikde není důkaz, že mi to nedošlo, ale myslím, že na straně prodejce chyba není.
(první objednávka, tak zatím tápu)

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 3 parfémy
 
chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 16.12.13 05:54

tak dotyčný mi včera poslal podací lístek, adresa je v pořádku.Zavolám na poštu, zda tam balíček vůbec dorazil.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
 
Juana
sv. Parfema z Kecálburgu 3421 příspěvků 16.12.13 10:08

@chavah
Jednou se mi stalo, že balíček se vrátil odesilateli - taky mi nedošlo žádné upozornění. Pravdou je, že mně tak nakrkl, že jsem otevřela claim a požadovala vrácení všech peněz včetně poštovného ačkoli je na ebayi jedním z pravidel slušného chování vrátit jen peníze za předmět a ne za poštovné. Jednou se mi to stalo z druhé strany - balíček se mi vrátil, průběžně jsem psala adresátovi upozornění, že balík je na poště atd. Adresát se spokojil s vrácením peněz bez poštovného. No a jednou se mi stalo, že to poslal znovu a nic nechtěl.
Takže jsem prošla všemi třemi variantami - myslím, že víc jich není.
Obvyklé řešení je vrátit peníze za předmět a poštovné nechat být.

Na poličce 13 parfémů 0 miniatur 3 odstřiky 0 vzorků V tužebníku 153 parfémů
 
Ef
sv. Parfema z Kecálburgu 2167 příspěvků 16.12.13 10:15

@Juana Myslim ze to zalezi na duvodu proc se k Tobe zbozi nedostalo. Pokud je to spatne opsana adresa, nebo balik poslal obycejne a ne doporucene (i to se mi stalo bohuzel) tak by mel prodejce zaplatit i postovny.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
coralline
Učednice 194 příspěvků 16.12.13 11:06

Sice neporadím, ale pro pobavení :mrgreen: Přítel si objednal ze zahraničí cédéčka. Když se po nich sháněl, že nedorazily, prodejce napsal, že se balíček vrátil a poslal fotku, kde bylo na nálepce ČP jako důvod vrácení zaškrtnuto adresát zemřel. Trochu morbidní vtípky no.
(Vyřešilo se to tak, že zaplatil znovu poštovný a na druhý pokus balíček dorazil.)

Na poličce 10 parfémů 3 miniatury 2 odstřiky 188 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 16.12.13 17:53

Adresa je 100% v pořádku i dle kopie podacího lístku,na moji poštu balíček už nedorazil a je otázka, zda opustil vůbec Francii.Někdo ten balíček označil za nedoručený a poslal ho nazpět.Moje pošta to nebyl bezpečně.požádala jsem prodejce o číslo fr. doporučené zásilky,u nás se prý dá zjistit, zda do republiky vůbec dorazil.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
 
chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 22.12.13 10:25

Na žádost, aby mi poslal číslo podacího lístku jen odepsal, že je mi ochoten vrátit poštovné.No jo, to je ale ta největší pálka, tj. 20 E,cena vůně je jen nějakých 7 E.Přitom vůbec není jasné, že se zásilka nedoručila vinou české pošty a už vůbec ne vinou mojí. na moji domovskou poštu balíček vůbec nedorazil.Co mám dělat?Vím, někdo to tu psal, že se poštovné nevrací, ale já byla připravena jej přijmout, dokonce několikrát jsem jej u prodejce urgovala.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
 
barbucha  22.12.13 12:46

@chavah
Ale přece ti ten podací lístek poslal, ne? A když ti k tomu nabídl i vrácení poštovnýho, tak v čem je problém? :think:

 
chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 22.12.13 14:47
@barbucha píše:
@chavah
Ale přece ti ten podací lístek poslal, ne? A když ti k tomu nabídl i vrácení poštovnýho, tak v čem je problém? :think:

Ne, on mi nabídl jen vrácení ceny zboží, poštovného nikoli.Cena vůně 7 E, poštovné 20 E a podací lístek je nečitelný.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
 
RoSa
sv. Parfema z Kecálburgu 7626 příspěvků 22.12.13 15:07

no jo, ale psala jsi, že je ochoten vrátit Ti poštovné… :think:

@chavah píše:
Na žádost, aby mi poslal číslo podacího lístku jen odepsal, že je mi ochoten vrátit poštovné.
Na poličce 31 parfémů 0 miniatur 8 odstřiků 23 vzorků V tužebníku 34 parfémů
 
chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5240 příspěvků 22.12.13 15:22

Omlouvám se za chybu,je ochoten vrátit jen cenu zboží, poštovné ve výši 20 E nikoli.Ale je to chyba pošty, ne toho, že jsem si zásilky nevyzvedla.Žádná na moji poštu ani nedoputovala.Tak co s tím?

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
 
barbucha  22.12.13 16:11

@chavah
Tak jedině resolution center na Paypalu.

 
wendulka29
sv. Parfema z Kecálburgu 9092 příspěvků 22.12.13 17:05

@chavah Není nutné otevírat stížnost přímo na PayPalu, stačí otevřít případ na ebay, ti fungují naprosto stejně a jsou i velmi rychlí. Znovu bych formulovala tutéž zprávu, že chceš i zpět i cenu poštovného, nebudeš přece platit za něco, co ani nedoputovalo do ČR na tvou poštu, a proto důkaz podle podacího čísla zásilky máš, ne? Podle mě je fuk, jestli to byla vina francouzské nebo české pošty, prodejce prostě nezajistil, aby se to k tobě dostalo. Podstatné je, že to nebyla tvá vina!

No když už to otevřeš jako případ, tak tam je desetidenní čekací doba, když ani po této době nebude prodejce ochoten se s tebou dohodnout tak, abys byla jako kupující spokojená, postoupíš svůj případ zákaznickému servisu e-bay a oni rozhodnou za tebe, na co máš nárok. Spolupracují s PayPalem a normálně to fešákovi strhnou sakumprásk všechno.

Mně takhle přišla miniaturka Shalimaru, jejíž krabička se vinou špatného zabalení, tedy vinou prodejkyně, poškodila. Taková mi byla jako sběratelce k ničemu, neměla pro mě žádnou hodnotu, protože už jsem jednu takovou doma měla. Takže jsem po prodejkyni natvrdo chtěla, že jí miniaturku pošlu zpět a aby mi vrátila zpět peníze za miniaturku a původní poštovné, tak i poštovné za zpětné poslání.

Prodejkyně dělala mrtvého brouka. Otevřela jsem tedy případ, ani během těch 10 dnů se neozvala. Postoupila jsem tedy po uplynutí této lhůty případ zákaznickému servisu e-bay a ti mi během pár hodin napsali, že rozhodli v můj prospěch a posílají mi zpět jak cenu zboží, tak i hodnotu původního poštovného 8) . No a miniaturka s poškozenou krabičkou mi zůstala doma.

Rozhodně to udělej. A když rozhodnou v tvůj prospěch, jakože si myslím, že ano, aspoň si frajer příště rozmyslí, aby příště vyplnil podací lístek a všechny náležitosti kolem pořádně :twisted: .

Na poličce 1 parfém 1 miniatura 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek

Nový článek:

Střihněte si změnu - 7 tipů na krátký sestřih pro všechny věkové kategorie

 

Krátké sestřihy už dávno nejsou jen pro babičky a maniacké pixie slečny. Styl ala kastrol nahradil nespočet variací střihů, díky kterým si je může dovolit každá žena. Včetně vás.

Celý článek »
TOPlist