Pryskyřice, kadidlo

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

aprazanda
Nevyléčitelná závislačka 1068 příspěvků 29.09.11 23:29
Pryskyřice, kadidlo

Jsem nováček, moc se ve vůních ještě nevyznám. Hrozně mi voní Ricci od Nina Ricci a Mirage od Oriflame. Ráda bych zkusila něco podobného, tuším nebo tipuju, že v obou cítím něco jako kadidlo nebo pryskyřici. Parfém bych chtěla na běžné nošení do práce a do školy, navíc jezdím busem, tak aby to s lidmi okolo mě neseklo.
A ještě dotaz - santalové dřevo a pryskyřice mají něco společného nebo je to jen můj dojem?

Na poličce 58 parfémů 8 miniatur 20 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 31 parfémů
Reakce:

aprazanda
Nevyléčitelná závislačka 1068 příspěvků 01.10.11 19:07

Hm, tak nikdo mi neporadí… Při hledání jsem často narazila na Gres Kabaret. Přemýšlím o něm. Jak vám voní? Je z něj opravdu hodně cítit to kadidlo?

drobececek  01.10.11 19:43

Ne. Cabaret je dřevitý voní dost suše - vyschlé (ale zároveň trochu zatuchlé) dřevo a (sušené) růže. Něco jao interiér starého divadla.

Pokud ti voní Mirage, můžeš zkusit třeba Amarige Mariage. Je v ní santalové dřevo a benzoin a zároveň to není žádný ultradriák (jen se nelekni pomerančového syrupu na začátku…). …nebo pokud bys chtěla něco dřevitého a zároveň slaďoučkého, můžeš zkusit Sensuous od Esteé Lauder.

RoSa
sv. Parfema z Kecálburgu 7626 příspěvků 01.10.11 20:39

Krásné, a relativně lehké a jemné kadidlo jsem našla ve vůni Elixir od Penhaligon's.

http://www.arome.cz/…ns/elixir-2/

Na poličce 31 parfémů 0 miniatur 8 odstřiků 23 vzorků V tužebníku 34 parfémů

Sára
sv. Parfema z Kecálburgu 2917 příspěvků 04.10.11 18:57

Velmi příjemná, jemná a na běžné nošení vhodná, líbivá ale ne nudná vůně s kadidlem je Narciso Rodriquez Essence Musc Edp. Kadidlo je spíš jen na dokreslení, mošus dominuje.

Na poličce 191 parfémů 9 miniatur 225 odstřiků 133 vzorků V tužebníku 30 parfémů

Elvira