Reklamace nákupu parfému

Terie 21.10.11 11:36

Reklamace nákupu parfémů

Mám takový zvláštní dotaz, koupila jsem příteli parfém - vyzvedla jsem ji ho zabalený v krabičce a fólii a včera darovala.

Bohužel již při rozbalování se linula silná vůně a lekla jsem se, zda není rozlitý. A byla to pravda - celá vnitřní krabička je nasáklá a ve flakonku chybí cca polovina. Jsem rozhodnutá do obchodu dnes zajet a prodej reklamovat. Ale nejsem si jistá, zda mě neodbydou s tím, že jsem si to měla zkontrolovat při převzení.

Co si o tom myslíte? Díky T.


Reklama

jerry 21.10.11 11:52

Myslím si o tom tolik, že na reklamaci parfému se vztahují nachlup stejné právní předpisy jako na reklamaci jakéhokoliv jiného zboží s následně zjištěnou vadou :wink:

veronika.sk 21.10.11 12:09

jerry, jestli je to možné, mohla by jsi sem dát odkaz na znění toho zákona?, snažím se to najít, ale těžko se v tom orientuji.
nepotřebuju to, ale možná by bylo dobré to tu mít… :think:

JohnDoe 21.10.11 12:15

Pokud sis parfém vyzvedla osobně, tak by obchod problémy dělat určitě neměl.

Pokud by parfém doručovala přepravní společnost (Česká pošta, DPD, PPL…), tak se obávám, že některé obchody by se snažili svádět vinu na dopravce a celá věc by se mohla komplikovat.

Záleží obchod od obchodu, ale u slušných obchodů by měli bez mrknutí oka parfém vyměnit.

Leny 21.10.11 12:27

Mám stejnou zkušenost…napsala jsem mail, ve kterém jsem popsala problém. Obratem mi odpověděli, že posílají nový parfém (poloprázdný ani nechtěli zpět, prý ho mám vyhodit 8-o ).
Záleží, kde jsi kupovala

Terie 06.01.12 18:51

Ještě dlužím info, jak to celé dopadlo. Reklamaci se mnou sepsali a za měsíc ( :roll: ) jsem si vyzvednula parfém nový. Problémem bylo nejspíš to, že jsem nenakupovala přímo v parfumerii, ale přes dodavatele, který reklamaci musel poslat na posouzení.

gabra771 22.01.12 16:41

Ještě jsem, díky bohu, nemusela nikdy parfém reklamovat… :potlesk:


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama

TOPlist