Rozhovor s českou parfumérkou

maricka 24.09.08 15:50

Rozhovor s českou parfumérkou

http://ona.idnes.cz/…onalni-parfu … na_ony_jup

Zdroj: www.idnes.cz (22.září 2008)

Co si o něm myslíte? Mne doslova nadchnul a myslím, že jsem se dozvěděla spoustu zajímavého…


Reklama

klubko 24.09.08 15:52

Mě právě moc nenadchnul :( Jinak psalo se o něm tady…

http://ada.konicky.net/…iewtopic.php?…

domenica 24.09.08 15:55

Mně doslova zklamal :?

maricka 24.09.08 16:07

...

Aha no jo, tak jsem zase přišla s křížkem po funuse :D No já nevím, fundovaný není, ale jako zpetření není špatný, třeba mne zaujalo to s tím J´Adorem, ačkoliv jsem tušila, že se musí dělat rozsáhlé testy… Vůbec mi přijde, že J´Adore je univerzálně líbivá vůně.

A pak mne zaujala zmínka o tom, jak pracují v laboratoři,nebo vůně peněz;-)

Jinak také mne zarazilo, že se z rozhovoru zdálo, že o parfémy moc zájem nejeví. Na druhou stranu je opravdu třeba věrná svému Noa a Lacoste x??? Jinak s tím Lacoste mne to doslova pobavilo, nikdy by mne nenapadlo, že takový „nos“ se nechá zlákat obyčenou reklamou. Možná tuším, o kterou jde, ale opravdu jen tuším…také se mi hrozně líbí: http://www.youtube.com/watch?… … re=related

Irena 24.09.08 18:13

Ona asi zas až takový nos nebude. Zdá se mi, že tu došlo k záměně slov parfumér a aromatizér, mohu-li se tak vyjádřit. Paní bude spíš aromatizérka, podle toho, co píše, a tím pádem alespoň já z jejích postřehů zklamaná nejsem. Nosů je na světě asi sto, včetně nebožtíků, a Češi se do téhle party asi hned tak neproderou.

1Miru 24.09.08 18:55

Souhlasím s Irenou.
Ono totiž mnohem lépe zní i vypadá „parfumérka“,
nežli „tvůrce příjemných odérů drogistického zboží“ či „pracovník ve funkci ovoňování kosmetických výrobků“ :twisted:

A to,že rozezná nekolik stovek složek,mi znělo trochu samolibě..-to je snad samozřejmé,v téhle profesi…Doktor se taky nechlubí, že rozezná „x“ nemocí oproti běžnému člověku…
A nakonec…i kočeny tady na fóru - buď ty, co mají obsáhlejší poličku,nebo šťastlivkyně žijící poblíž parfumerek s možností „čichané“ - rozeznají značné množství vůní na ostatních lidech a nepracují v oboru… :wink:

maricka 24.09.08 19:11
1Miru píše:
Souhlasím s Irenou.
Ono totiž mnohem lépe zní i vypadá „parfumérka“,
nežli „tvůrce příjemných odérů drogistického zboží“ či „pracovník ve funkci ovoňování kosmetických výrobků“ :twisted:A to,že rozezná nekolik stovek složek,mi znělo trochu samolibě..-to je snad samozřejmé,v téhle profesi…Doktor se taky nechlubí, že rozezná „x“ nemocí oproti běžnému člověku…
A nakonec…i kočeny tady na fóru - buď ty, co mají obsáhlejší poličku,nebo šťastlivkyně žijící poblíž parfumerek s možností „čichané“ - rozeznají značné množství vůní na ostatních lidech a nepracují v oboru… :wink:

Pravda, je to aromatizérka a idnes chtěl asi nalákat lidi na to, že i taková maličká země jako je čr má vynikajicího parfuméra. Na druhou stranu mi stejně článek přišel zajímavý a i když je to aromatizérka, tak se přece jen vyzná ve vůních lépe než my, alespon v tom, co je za nimi: reklama, vkus apod. Se samotnými parfémy to s ní asi tak slavné není, jak ukázala na jendoduchém testu. Také bych ráda věděla, co vše se skrývá za těmi vonavými lahvičkami, jak to přesně probíhá, kde se zjištují reakce budoucích uživatelů, kolik jich musí být, jak se stanovuje obecný vkus… Říkám si, že už mi trochu začíná vadit, jak se vůně chtějí mermomocí zalíbit. Škoda, nejraději bych měla osobního parfuméra :D

Jinak ted jsem někde četla, že osobní parfém na míru od Cartiera vyjde okolo miliónu korun, uf:-( A prý tam chodí hlavně chlapi…protože oni jsou přece ta nejbohatší elita, ne ženy.

domenica 24.09.08 19:33
maricka píše:
1Miru píše:
Souhlasím s Irenou.
Ono totiž mnohem lépe zní i vypadá „parfumérka“,
nežli „tvůrce příjemných odérů drogistického zboží“ či „pracovník ve funkci ovoňování kosmetických výrobků“ :twisted:A to,že rozezná nekolik stovek složek,mi znělo trochu samolibě..-to je snad samozřejmé,v téhle profesi…Doktor se taky nechlubí, že rozezná „x“ nemocí oproti běžnému člověku…
A nakonec…i kočeny tady na fóru - buď ty, co mají obsáhlejší poličku,nebo šťastlivkyně žijící poblíž parfumerek s možností „čichané“ - rozeznají značné množství vůní na ostatních lidech a nepracují v oboru… :wink:
Pravda, je to aromatizérka a idnes chtěl asi nalákat lidi na to, že i taková maličká země jako je čr má vynikajicího parfuméra. Na druhou stranu mi stejně článek přišel zajímavý a i když je to aromatizérka, tak se přece jen vyzná ve vůních lépe než my, alespon v tom, co je za nimi: reklama, vkus apod.
Ve vůních, ve smyslu aromat, samozřejmě ano. V parfémech nevím. Ale v reklamě? Ve vkusu? To určitě ne. :wink: Naopak přiznává, že reklamě ráda podlehla :wink:
maricka píše:
Se samotnými parfémy to s ní asi tak slavné není, jak ukázala na jendoduchém testu. Také bych ráda věděla, co vše se skrývá za těmi vonavými lahvičkami, jak to přesně probíhá, kde se zjištují reakce budoucích uživatelů, kolik jich musí být, jak se stanovuje obecný vkus…

Tak to je přesně to, co mi přijde na tom všem nejméně zajímavé :wink: nebo spíš frustrující. Výsledky těhle „výzkumů“ pro mě znamenají, že vůně, která se mi líbí, je v ČR „nedostupná“ :? Prostě nějakej šikulda rozhodne, že průměrná žena v ČR, potažmo bývalé východní Evropě nebude kupovat Dazzling Silver ani Dazzling Gold (Estee Lauder) a je to! Přitom jsou to příjemné, lehčí květinové vůně … O Guerlain nemluvě …

maricka píše:
Jinak ted jsem někde četla, že osobní parfém na míru od Cartiera vyjde okolo miliónu korun, uf:-( A prý tam chodí hlavně chlapi…protože oni jsou přece ta nejbohatší elita, ne ženy.

Nevšimla jsem si, že by muži byli elita :D :D


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama

TOPlist