S čím na sebe vychádzate na lov?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

filmagor
Učednice 58 příspěvků 02.01.11 20:48
S čím na sebe vychádzate na lov?

Tak páni, pochváľte sa a poraďte. S čím sa polejete pred tým, než vyjdete von flirtovať?
Mať viac vôní, tak prispejem aj ja, ale keďže som voňavý začiatočník a vlastním len dve, tak
vyberem tú, ktorú si na seba dávam radšej: Opium.

Na poličce 10 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 10 vzorků V tužebníku 2 parfémy
Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:

FlirtBoy
sv. Parfema z Kecálburgu 2899 příspěvků 02.01.11 21:06

já flirtovat zrovna nevyrážím, ale co jsem si všiml tak obecně, nejvíc mi druhé pohlaví chválilo Tsar od VCA :wink: - jenže já stejně nosím to co chci já a ne to, co se na mně nejvíc líbí okolí :lol:

Na poličce 286 parfémů 16 miniatur 13 odstřiků 53 vzorků V tužebníku 15 parfémů

derad
sv. Parfema z Kecálburgu 6189 příspěvků 02.01.11 22:01

když má dojít na lámání chleba, nikdy se nevoním. maximálně malinko na oblečení. televize a voňafky jsou největší zabijáci sexu 8)

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 103 vzorků V tužebníku 5 parfémů

Tigra
sv. Parfema z Kecálburgu 5105 příspěvků 02.01.11 23:13

No tak to je luxusní téma, hoši!! Doufám, že mi ujasníte, co manželovi odstranit z poličky (ještě chvilku bych si ho chtěla zachovat).

Na poličce 1 parfém 32 miniatur 28 odstřiků 107 vzorků V tužebníku 253 parfémů

Smidlik
Nevyléčitelná závislačka 1646 příspěvků 02.01.11 23:46

Navoněný chlap má u mě velké PLUS, ale líbí se mi decentní a svěží vůně. Opium by mě obávám se dokonale odradilo :conf:

Na poličce 92 parfémů 8 miniatur 27 odstřiků 21 vzorků V tužebníku 7 parfémů

starfleet
Znalkyně 281 příspěvků 03.01.11 09:48

To je právě ono - univerzální recept (vůně) na všechny ženský neexistuje :mrgreen: Je to samozřejmě v tomhle případě především o tom, co se líbí jim, nikoliv pouze samotnému nositeli :wink: