Sortiment " na jedno brdo "

chavah 23.04.11 17:25

Sortiment " na jedno brdo "

Nejen povzdech, ale i téma k profesionálním prodejcům…

Prostě - procházíte kamenkami ( Sephora, FANN a další, všichni je známe) a sortiment mají jak přes kopírák.Stejné značky, stejná kosmetika.Jsou si v nabídce podobné jako vejce vejci, snad jen Douglas na Příkopech má sem tam něco odlišného, třeba Bond či Veru Wang.Nudí mě to a o mé návštěvě či případném nákupu v těch sortimentem unifikovaných prodejnách rozhoduje jen občasná sleva.Pokud vůbec.Co jim brání se trochu odvázat a rozšířit nabídku? Vždyť si to tam mohou zákazníci očichat, na rozdíl od internetových parfumerií, kde je nabídka určitě o něco širší a ještě bez možnosti vyzkoušení.Každá vůně má svého adresáta a i dražší či méně obvyklé značky se tu dobře prodávají ( Artisáni a spol.). Tak kde je zakopaný pes?


Reklama

manolia 23.04.11 17:44

Já kdysi před lety nábožně a trochu se strachem koukala do TĚCH ZNAČKOVÝCH PARFFUMERIÍ :speechless: , trochu s pocitem, že tam nemám co dělat a že to oni poznají :lol: , takové drahé vůně a tolik…dnes je to jinak, nemám vůbec potřebu se tam podívat, holt po Arome…
A k tomu „na jedno brdo“ je to asi jako s Avonem, prostě je to pohodlné, jisté, bez rizika, většina lidí stejně koupí co jim prodavačka dá očichat jako super novinku, co se tak dobře prodává…Je to stejná jistota pohodlí jako snažit se hledat svůj styl v oblečení(a nejen v oblečení) a hledat a hledat, když mohu koupit to první co je ve slevě…neprovokující pohodlí :?:

chavah 23.04.11 17:49

Poptávka po něčem jiném tu ale je , koukněte na Arome, kolik má příznivců, jaké vůně se tu dají koupit.Tady to fakt není o LB.

manolia 23.04.11 18:35

Tady je tak trochu jiný svět :) naštěstí, možnost poznávat skoro neomezená, já to pochopila v kontextu „všeobecně“ a proč by to vlastně měli dělat pokud mají zisky, musí odněkud přijít počáteční impuls, rozšířit nabídku o nové neznámé značky…to se ještě máte v Praze dobře s Bond a V. Wang, tv menších městech není ani to, jednou jsem se na něco ptala a byl to Chanel-nevedeme-lidi by to nekupovali, kupní síla je tu mnohem menší a to má taky význam, takže díky za Arome :P

beliala 23.04.11 19:14

ja zijem v malom meste (aj ked na Slovensku je to jedno z tych vacsich) a je to fakt des. Vo FAnn mali len jednu vonu od Lolity Lempickej - ked som sa pytala, ako sa vola, predavacka opakovala „no Lolita Lempicka“ a nechapala, co chcem - bola to Forbidden Flower, chcela som ovonat Blv Notte - tvrdila, ze taka vona neexistuje, chcela som ovonat Chance, dostala som Chance Eau Fraiche. Ale inak bola mila a ochotna, otvarala skrinky jednu za druhou :) (vacsina vitrin zamknuta).

RainyWeather 23.04.11 19:24

To je ještě dobrý, já Lolity viděla jen v Praze, u nás na severu nikde - prý se nekupují.

beliala 23.04.11 21:05
EvaKm píše:
To je ještě dobrý, já Lolity viděla jen v Praze, u nás na severu nikde - prý se nekupují.

no vidis, a ja nadavam :D

drobececek 23.04.11 21:20
chavah píše:
Poptávka po něčem jiném tu ale je , koukněte na Arome, kolik má příznivců, jaké vůně se tu dají koupit.Tady to fakt není o LB.

To je ale jenom úzký vzorek šílenců. :( Zbytku republiky stačí v lepším případě Eclat d'Arpede (v tom horším Playboy nebo vůbec nic). Obecně se říká, že jsou Češi ve výběru vůní hodně konzervativní.

Krom toho s přibývajícími zisky internetových obchodů jsou podle mě kamenné parfumerky odkázané z velké části na zmatené manžely lovící dárek. Ti budou kupovat mainstreamovou jistotu.

Nějaká poptávka tu možná je, ale podle mě moc malá na to, aby se jim to finančně vyplatilo.

Zimulka 23.04.11 21:50
chavah píše:
Nejen povzdech, ale i téma k profesionálním prodejcům…

… sortiment mají jak přes kopírák.Stejné značky, stejná kosmetika…

a ceny všude stejné - taky jak přes kopírák :evil:

Hailstone 24.04.11 10:16

Celý rok nic, ve vitrínách reklama na Dior a Chloe, uvnitř pořád to stejné. U některých vůní nejsou ani testery. Chtěla jsem si očichat Womanity. Bez Arome by se mi to nepodařilo.Takové vůně bez vyzkoušení snad kupovat nejdou. Prodavačky mi s milým úsměvem odpovídaly , bohužel tester nemáme.
Ani v dekorativní kosmetice není výběr valný. V kamenných obchodech /alespoň v Brně/ mi připadá, že se doprodávají zbytky ve smrtelné agónii obchodu.Akorát to trvá už delší dobu. Před Vánoci jsem chtěla nakoupit nějaké dárky. Z té bídy, kterou nabízí ,se toho nedá moc vybrat.

barbucha 24.04.11 10:40

Womanity byla v Sephoře - vždycky najedou na nějakou novinku, kterou pak otravujou všechny a prodavačky nic jinýho nenabízej…ale je to krátkodobá záležitost (do dalšího posledního módního výkřiku).


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama

TOPlist