Spam v SZ?

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

la.reina  02.10.13 19:55
Spam v SZ?

Chtěla bych se zeptat, zda vám chodí do SZ spamy.

Po delší době jsem se přihlásila a čekala na mě tato lingvistická „perla“ zaslaná 30.9.

Je tu někdo další, kdo dostává podobné lahůdky?

Funguje na SZ nějaký spamový filtr nebo tak něco? V diskusi jsem toho na téma spam moc nenašla. :nevim:

OBCHODNÍ NÁVRH

OBCHODNÍ NÁVRH / / /

Drahý příteli,

Do you speak English? Psal jsem vám dříve, ale neodpověděl na můj mail. Jak už jsem psal dřív, jsem právník Joseph Akpene, právník z povolání, se sídlem v Lomé – Togo. V mé první mail, který jsem se zmínila o pozdní můj klient (rodák z vaší země), který zemřel se svou ženou a dítětem pouze nehody na 21. dubna, 2005, bez zveřejněny příbuzného. Potřebuji vaši naléhavou pomoc prohlašovat součet US $ 12,500,000.00 mi­lionů patřící do mého zesnulého klienta, který je také rodák z vaší země, který je uložen v bance Toga. Byl to můj klient a hlavním dodavatelem dodavatel pro velké ropné společnosti zde v Togu.

Vzhledem k podobnosti své příjmení na mého zesnulého klienta, chtěl bych představit vám jako další příbuzný na účet, protože můj zesnulý klient zemřel při autonehodě s jeho blízké rodiny bez závěti nebo někoho
která bude předložena do banky jako nejbližší příbuzný. Proto volám vaši pozornost, protože, že banka požádala mě, abych jeho nejbližší příbuzní.
Uveďte svůj zájem písemně zpět přímo na můj e-mail: (barr.josephak­pene@gmail.com) pro více informací. Pokud je pro vás jednodušší sejdeme na skype, řekni mi to.

S pozdravem.

Barrister Joseph Akpene (ESQ.)
barr.josephak­pene@gmail.com

Reakce:

Unseen  02.10.13 21:34

Ty jo, to se ani nedá přečíst naráz! :-O Chodí tu spamy často?

Harriet
sv. Parfema z Kecálburgu 3768 příspěvků 02.10.13 22:47

@la.reina