Stres nas kazdodenny....

Kriss 01.04.09 16:51

Stres nas kazdodenny....

Zienky, prosim poradte , ako zvladat komunikaciu v strese. Celkovo ako zvladat stres. Najvacsi problem mam s tym, ked narazim na oponenta , ktory po mne pali jedno slovo za druhym a jednoducho ma nepusti k slovu. Pracujem v oblasti, kde je jednoducho nutnost sa vyhadat a kto druheho prekrici, ten vyhrava obrazne povedane. Vzdy si snazim dopredu pripravit argumenty a na protivnika sa pripravit, len nie vzdy to ide, hlavne ked je to jednanie on real. Rozmyslat, co poviem, hadzat argumenty zaroven + pocuvat oponenta zaroven je pre mna tvrdy oriesok. Snazim sa emocie neprenasat do komunikacie, byt vecna , ale chybaju mi tie omacky okolo.

Pracu beriem az prilis vazne a nerobi to dobrotu. Ako stres zvladate vy, alebo ako sa mu vyhybate?

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

xronos 01.04.09 17:21

no jestli mas praci, ktera to vyzaduje, tak predpokladam, ze mas i workshopy, ktery uci zvladat stres, resp. nejaky presvedcovaci techniky apod.

nebo ?

Alena 01.04.09 17:23

přesně každodenní situace u nás v práci!! vyhrává ten, kdo víc řve a druhého překřičí :wink:

za ty roky jsem vycvičená, nejlepší obrana je vždy útok a tak spadám převážně do skupiny, která vyhrává :D

práce ve stresu je u nás na denním pořádku, bordel, neúplné informace, improvizování, prostě děs běs - přesto mi to baví a pracovat v klidném a tichém prostředí si už neumím ani představit!
je to vidět v období vánoc a v létě, kdy mají automobilky útlum a máme převážně 1/4 výrobu a expedici - první dva dny dobrý, pak už se těším, až se vše rozjede na plné obrátky

Alena 01.04.09 17:25

jinak stresu se nelze vyhnout, pouze se ho musíš naučit zvládat a ovládat a nenosit domů :wink:

u mě funguje vynadávat se, vyřvat se a jde se dál :D

Kriss 01.04.09 17:48

Bohuzial ziadne workshopy ani skolenia… system porad si sam :conf:

Ja sa snazim si to nepripustat, ale podvedomie je svina. Ja na hadky moc nie som, ale mas pravdu , najlepsia obrana je utok. Zacnem utocit :D

LuciaG 01.04.09 20:07

Kriss, neviem síce čo presne robíš ale ja som pred MD tiež mala mimoriadne stresujúce povolanie. Pracovala som v IT oblasti na client supporte a mala som desiatky telefonátov od neraz rozzúrených klientov, ktorí mali plné ústa rečí, že nás dajú do Paľby, do Markízy a kde-kade :lol: Naviac boli všetky telefonáty s klientami nahrávané a potom si ich púšťali naši nadriadení a personalisti. Nebola to sranda. Mne najviac fungovalo trvať na svojom a ak bolo treba, aj 10× som stále dookola verklíkovala klientovi svoju pravdu. Pomáhali aj nasledovné vety: „Obávam sa, že nerozumiem čo presne mi chcete povedať“, „Obávam sa, že nerozumiem vašej otázke“, „Žiadam vás, aby ste na mňa nezvyšovali hlas“, „Žiadam vás, aby ste na mňa nekričali, v opačnom prípade vám budem nútená zložiť telefón“. Ja som si všetky problémy nosila domov a po večeroch preberala donekonečna s manželom, ktorý pracoval v tej istej firme a stále som rozoberala, ako som inak mohla to alebo to povedať či klientovi napísať. Viem, že to nebolo správne, ale nevedela som sa odosobniť. Ak by som tam však zostala pracovať, musela by som sa to naučiť. Držím palce!

Alena 01.04.09 20:23

Lucia G - ak by ma nahrávali v práci, asi bych byla do týdne bez práce za sprosté chování :D ono je rozdíl dělat ve výrobním závodě a něco jiného je např. sedět v bance za přepážkou vždy usměvavá :wink:

Kriss 01.04.09 21:22

Robim s ludmi, som recruiter. To poznam, ja sa to tiez tak snazim riesit, dookola to svoje, a problemy si nosim domov. Nahravana nie som, ale snazim sa vzdy ku klientom spravat slusne, s odstupom. Ale dopalia ma, hlavne ked sa zrazu rozhodnu,ked je cely proces hotovy, ze tu poziciu vlastne vobec nechceli. A aj ked konecne rozhodnutie je na klientovi, vyzerem to ja.....

Tiez sa snazim selektovat , co je dolezite a co menej. Ale v tom sa stracam, pretoze v poslednom case je VSETKO top important, zaspavam so slovom ASAP a HIGH PRIORITY a vedenie chce vysledky samozrejme. A ty sa zblazni…

gentiana 01.04.09 22:37
Kriss píše:
Robim s ludmi, som recruiter. To poznam, ja sa to tiez tak snazim riesit, dookola to svoje, a problemy si nosim domov. Nahravana nie som, ale snazim sa vzdy ku klientom spravat slusne, s odstupom. Ale dopalia ma, hlavne ked sa zrazu rozhodnu,ked je cely proces hotovy, ze tu poziciu vlastne vobec nechceli. A aj ked konecne rozhodnutie je na klientovi, vyzerem to ja.....Tiez sa snazim selektovat , co je dolezite a co menej. Ale v tom sa stracam, pretoze v poslednom case je VSETKO top important, zaspavam so slovom ASAP a HIGH PRIORITY a vedenie chce vysledky samozrejme. A ty sa zblazni…

No, já se mnoho let učila (1) nestresovat se. Prostě, nenechat si vyběhnout tlak na 280 a tep na 340 nebo kdy to vybuchuje hlava. Já si v takových situacích říkám, že v místnosti je debil uřvaný, ale já to nejsem. (2) ve vhodné chvíli, metaforicky řečeno, bouchnout do stolu. Nebo, když to jde, nechat ostatní vyžvanit, pokyvovat, koukat na ně s malinkým, ale jenom malinkým laskavým despektem a až ztichnou, tak říct A bude to tak, protože to říkám (ve verzi přiměřené situaci). nebo bouchout do stolu nemetaforicky a zařvat Teď mluvím já!!! tak, aby tam ty tři vykřičníky byly slyšet. Tohle se nesmí používat moc často, jinak budeš za hulváta.
K vedení, které chce všecko hned: taky doporučuju to utnout. Podle situace - buďto prostě a jednoduše řekni, že když všechno označujou jako priority, tak bu´dto nadužívají tohle slovo, nebo teda je krutý nedostatek personálu, protože těch 1000 věcí ty sama prioritně nezvládneš. ASAP prostě řeš jako že as soon as possible - až doděláš high priority, priority a important a když se někdo bude shánět, tak to i tak odpověz. Je to trochu švejkovina, ale nerozdvojíš se.

ippolita 01.04.09 23:50

Tiez pracujem kazdodenne s novymi ludmi - zakaznikmi, a jednat s nimi nie je jednoduche. Ziadne workshopy v praci nemame, ale tie by ani nepomohli - nastastie mne pomaha sledovat kolegov a mnohi sa so stresom vysporiadavaju ovela lepsie ako ja, raz som sa uz uspokojila s tym, ze clovek to musi mat trochu dane. No vela veci som odpozorovala, hlavne frazy, ktore zaberaju a pomaly mi to ide. Tiez sa vzdy ucim na novych situaciach, a zo zaciatku to je velmi stresove, potom uz sa to stava rutinou. Paci sa mi pristup kolegov, hlavne to, ze vsetko netreba brat az tak vazne, lebo zijeme len raz. Ked vidim, ze niektori ludia robia sceny pre banality, pomyslim si, ze ini by boli radi keby mali nejaku pracu vobec, alebo zdravie. Vzdy si poviem ze sa nesmiem dat vyviest z miery uz len kvoli tym milym ludom, ktori nesu v tomto zivote dost zly osud,a pomaha to.

barbucha 02.04.09 09:31

Dámy, s dovolením si trošičku zašťourám:

Vy pracujete pro zahraniční firmy a s cizinci? Nebo kde se berou ty výrazy jako client support či recruiter ?

Omlouvám se předem za případné pohoršení - nějak mi už naskakují pupínky i při zaslechnutí workshopu …všichni jsme TAK světoví :roll:

xronos 02.04.09 11:03
Kriss píše:
Robim s ludmi, som recruiter. To poznam, ja sa to tiez tak snazim riesit, dookola to svoje, a problemy si nosim domov. Nahravana nie som, ale snazim sa vzdy ku klientom spravat slusne, s odstupom. Ale dopalia ma, hlavne ked sa zrazu rozhodnu,ked je cely proces hotovy, ze tu poziciu vlastne vobec nechceli. A aj ked konecne rozhodnutie je na klientovi, vyzerem to ja.....Tiez sa snazim selektovat , co je dolezite a co menej. Ale v tom sa stracam, pretoze v poslednom case je VSETKO top important, zaspavam so slovom ASAP a HIGH PRIORITY a vedenie chce vysledky samozrejme. A ty sa zblazni…

jeste mi chvilku vypravej jaka je to blba prace a ja asi zustanu rad pri tom co delam :)

Ja bych docela rad delal vic s lidma, ale pokud je to takhle „nahovno“ tak nevim

Proc je vlastne v recruitmentu stres?
Delas honice hlav nebo ?

Nekdy bych o techhle vecech docela rad pokecal nebo se dozvedel o tom vic, ale nikdo nic nevi …

xronos 02.04.09 11:07
barbucha píše:
Dámy, s dovolením si trošičku zašťourám:

Vy pracujete pro zahraniční firmy a s cizinci? Nebo kde se berou ty výrazy jako client support či recruiter ?

Omlouvám se předem za případné pohoršení - nějak mi už naskakují pupínky i při zaslechnutí workshopu …všichni jsme TAK světoví :roll:

jooooooo, to me taky :)

Ale pouzivam to taky … resp. obcas uz doma mluvim jako „Kurva to je boring jak prase“ … obcas se mi zdaji sny v anglictine

ale uplne nejvic serou zkratky … to je nejhnusnejsi vec na svete (DNS, DSN, EMDS, PSP, RTFM, OMG, ODBC, JDBC, JRM, JDK, SDK, PNS, HTTP, HTC, .............­........... :bang: :hyster: )

klubko 02.04.09 11:17

Jo zkratky. Na ty byla super písnička od Die fantastischen Vier - MFG (Mit freundlichen Grüßen).

xronos 02.04.09 11:24
klubko píše:
Jo zkratky. Na ty byla super písnička od Die fantastischen Vier - MFG (Mit freundlichen Grüßen).
:)

mfg pouzivam taky :)

sem nevedel jak se tp pouziva, tak sem napsal mfg a dal enter a on ten chytrej outlook to doplnil za me :)

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama

TOPlist