Top 10 limitkových šílenců

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu
 
Ada
sv. Parfema z Kecálburgu 3744 příspěvků 08.05.07 17:53

Pokusme se sestavit žebříček nejhorších chrličů limitovaných edicí, ve kterých se nevyznají už ani oni sami :)

Jasně vedou:

Issey Miyake a nekonečná a totálně nepřehledná řada jeho L'Eau a Le Feu
Davidoff - Cool Water na x způsobů
Calvin Klein - Eternity až na věčnost a k tomu různé cK
Paco Rabanne - řada Ultraviolet začíná nabývat obludných rozměrů
Yves Saint Laurent - Baby Doll, Kouros, Opium a Paris - už 6-10 verzí od každého
Carolina Herrera - 212

V závěsu:

Escada Limited Edition - ačkoli ty limonádky mě naplňují hlubokým odporem, dávám kladný bod za přehledně odlišné názvy
Donna Karan - zatím je to jen podmíněně - opatrně už s těma jabkama!
Givenchy - částečně se drží v rozumných mezích, ale Insense a Very Irresistible začínají jevit znaky přebujelých řad

Na poličce 40 parfémů 134 miniatur 27 odstřiků 322 vzorků V tužebníku 9 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
Reakce:
 
Chava
Parfémová maniačka 675 příspěvků 08.05.07 17:57

U mě vede v nekonečných limitkách Klein. Navrhuji udělat sbírku a nechat jej utratit. Isseye nevyjímaje.

Na poličce 1 parfém 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 1 parfém
 
benvenuta
Nevyléčitelná závislačka 1705 příspěvků 11.05.07 00:57

CK, Davidoffa, Escadu atd kludne nechajme utratit, ale prihovorila by som sa za YSL.
Je to predsa len rozdiel, ked sa urobi nova variacia klasik, ako su Opium a Paris (podla mna), ako variacia Cool Water. Tie odnoze Parisu, co som vyskusala, sa mi pacili. Urcite dam prednost zaujimavel letnej verzii Opia ako Young Sexy Lovely.

Na poličce 36 parfémů 25 miniatur 8 odstřiků 49 vzorků V tužebníku 4 parfémy
 
JarkaNa  28.06.07 13:48

Armani mi leze na nervy s Emporiama, to je samé she, night, remix......bez nápadu a totéž platí pro flakony.

 
Samantha
Nevyléčitelná závislačka 1073 příspěvků 28.06.07 17:03

I já nejsem příznivcem limitek, vlastně je většinou ani nezkouším. Vadí mi ty podobné flakonky, tohle mě vadí i u Bvlgari, vůbec se v tom nevyznám. Tam to sice nejsou limitky, ale ty flakony jsou všechny prašť jako uhoď ;-). Letos jsem nějakou podivnou náhodou, asi že mě nic z novinek nezaujalo a byla jsem rozhodnutá pátrat, dokud mě něco nezaujme, vyzkoušela novou limitku YSL Paris a musím říct, že jsem nadšená. Je to opravdu originál a ne žádná tuctová ovocenka bez nápadu. Taky vlastním 1881 Pour Femme Blanc. Je to moc pěkná vůně, ale nic originálního, prostě taková nekomplikovaná letní vůnička, která na rozdíl od většiny letních vůní krásně drží, je to totiž EDP, ale nemít jí v akci v Makru, tak si jí asi ani nevšimnu. Jak říkám, mě ty limitky nějak štvou a taky mi na nich štve, že pak si nějakou zamiluju a už jí neseženu. Young Sexy Lovely je tedy fakt průšvih :-(

Na poličce 56 parfémů 7 miniatur 4 odstřiky 52 vzorků V tužebníku 7 parfémů
 
Barbarra
sv. Parfema z Kecálburgu 6027 příspěvků 19.05.08 19:42

Mě začíná lízt na nervy Addict (2) a rozšiřující se množství odnoží. Dior (stějně jako Chanel) mám zafixovaný jako noblesní značku. Nekončící variace na jedno téma - to je podle mě typické pro levnější značky, třeba Davidoff. Nemám tušení, kolik vypustil do světa Cool-vodiček, přestala jsem to sledovat, když se objevilo Cool Water Fizz, a je mi to celkem jedno. Ale Dior by to nemusel přehánět.

Na poličce 58 parfémů 69 miniatur 7 odstřiků 317 vzorků V tužebníku 22 parfémů
 
Sára
sv. Parfema z Kecálburgu 2917 příspěvků 19.05.08 20:39

Přibyly tento týden J. Sander hned dvě letní J. Sander Style Summer - ta je celkem pěkně vanilková a teplá, vůbec mi nepřijde jako typická odlehčenka a J. Sander Sport Water, YSL má novou letní pánskou L´Homme a letní Elle - ta je pěkná a nová letní Cinema jako každý rok, ach jo.

Na poličce 191 parfémů 9 miniatur 225 odstřiků 133 vzorků V tužebníku 30 parfémů
 
miniparfums
Učednice 148 příspěvků 19.05.08 23:31
:idea:
Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů
 
Ada
sv. Parfema z Kecálburgu 3744 příspěvků 20.05.08 00:07

Je to smutný, ale je to tak :( Četla jsem, že limitky se vydávají buď u vůně, která se dobře prodává, nebo naopak jako pokus vzkřísit vůni, která se moc neprosadila - když ani limitka nepomůže, hodí se vůně přes palubu.

Na poličce 40 parfémů 134 miniatur 27 odstřiků 322 vzorků V tužebníku 9 parfémů
 
Kerze
sv. Parfema z Kecálburgu 14258 příspěvků 20.05.08 06:30

miniparfums - to je přesně to, co tady stále dokola melduju. Pár zoufalých fanynek starých časů ( my tady ) se pohoršuje nad tím, kam ten svět ( a výrobci parfémů ) spějí, že vyrábějí ten mainstreem a opouštějí staré tradice, ale oni se prostě chovají tržně, aby profitovali, což je důvodem toho, proč si někdo založí firmu, že jo - vydělávat…
No, a na takovém Guerlainovi se mi líbí hlavně to, že i přes snahu vydělat a trefit se do obecného vkusu se snaží zachovat značnou originalitu a tradici - dle mého názoru se mu to daří. I kosmetická řada Terracotta je úžasná a přitom v nádherných klasických obalech. I jejich flakónky drží linii starých tradic a i ty vůně. Všichni tady „pomlouvají“ Insolence, ale který výrobce by si v dnešní době troufl uvést na trh prvoplánové ( a prvorepublikové ) fialky?! A koukněte, jak originální je řada AA, jak originální má obaly ( mně se sice ani jedna z těch vůní nelíbí, ale já nerada svěženky ) a vůbec celý ten nápad. Zas moje profesionální deformace, ale Guerlain má výborný marketing ! :)

Na poličce 26 parfémů 26 miniatur 41 odstřiků 134 vzorků V tužebníku 8 parfémů
 
Ada
sv. Parfema z Kecálburgu 3744 příspěvků 20.05.08 08:01

I to zachovávání tradic je marketing… I nikové firmy hlásající, že kašlou na trh a vyrábějí neotřelé, originální a drahé vůně, tj. vzhledem k trendu jednoduchých, univerzálních a co nejlevnějších vůní vlastně páchají krutou sebevraždu, to je taky promyšlený marketing :)

Na poličce 40 parfémů 134 miniatur 27 odstřiků 322 vzorků V tužebníku 9 parfémů
 
Ronna
sv. Parfema z Kecálburgu 10309 příspěvků 20.05.08 11:46

Já mám u těchto věcí problém, že rychle ztrácím přehled. Možná jsem v menšině, ale tento fakt by myslím neměl být plusem pro konkrétní marketingové oddělení. Protože jakmile zákázník ztrácí přehled a nechce se mu si ho udělat, tak ten regál začne míjet.
V ekonomice se stejně vše děje v cyklech. Jakmile vše bude příliš mainstreamové, začnou lidé pátrat po originalitách a firmy budou reagovat.
Pokud má značka tradiční rozdělení na hvězdy, dojné krávy, psy a otazníky, tak může uspokojit velkou většinu. Důležité jsou neustále dobré nápady. Co mě ruší jsou opravdu velmi blbé názvy některých vůní. Za to bych nechala udělovat taky nějaké zlaté maliny, aby si to už konečně uvědomili.

Na poličce 29 parfémů 0 miniatur 24 odstřiků 61 vzorků V tužebníku 52 parfémů
 
Oleka
sv. Parfema z Kecálburgu 4891 příspěvků 20.05.08 12:06
Ronna píše:
Já mám u těchto věcí problém, že rychle ztrácím přehled.
Co mě ruší jsou opravdu velmi blbé názvy některých vůní. Za to bych nechala udělovat taky nějaké zlaté maliny, aby si to už konečně uvědomili.

Už se ten přehled ani skoro nesnažím dohánět, to nestihám a ani už se mi nechce být v přehledu všech nekonečných limitovaných verzí :).

Co se týče názvů, naprosto souhlasím, u Guerlainu alespon' staré názvy zní hezký, renesančně - Apr

Na poličce 47 parfémů 12 miniatur 0 odstřiků 15 vzorků V tužebníku 14 parfémů
 
Kerze
sv. Parfema z Kecálburgu 14258 příspěvků 20.05.08 19:25
Ada píše:
I to zachovávání tradic je marketing… I nikové firmy hlásající, že kašlou na trh a vyrábějí neotřelé, originální a drahé vůně, tj. vzhledem k trendu jednoduchých, univerzálních a co nejlevnějších vůní vlastně páchají krutou sebevraždu, to je taky promyšlený marketing :)

Jsou v zásadě dvě možnosti jak vydělat. Prodávat velké množství zboží za relativně nízkou cenu ( Škodovky ) nebo několik kousků za vysoké ceny ( Ferrari ). V parfémech je to stejné, takže ani výklenky nepáchají sebevraždu, jen se snaží apelovat na tu trochu ješitnosti, v každé z nás - že jsme přece jiné než dav - výjimečné a jsme ochtny za to zaplatit…:)

Na poličce 26 parfémů 26 miniatur 41 odstřiků 134 vzorků V tužebníku 8 parfémů
 
Kerze
sv. Parfema z Kecálburgu 14258 příspěvků 20.05.08 19:28
Ronna píše:
Jakmile vše bude příliš mainstreamové, začnou lidé pátrat po originalitách a firmy budou reagovat.

Po originalitách bude vždy pátrat pouze menšina. Většina se cítí v bezpečí zařazena do stáda - tak to bylo, je a bude a marketéři jsou v tom dobře proškolení…

Na poličce 26 parfémů 26 miniatur 41 odstřiků 134 vzorků V tužebníku 8 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
 Váš příspěvek

Nový článek:

Tři hlavní chyby, kterými zvýrazníte kruhy pod očima

 

Maskujete je korektorem, ale kruhy pod očima jsou nakonec vidět ještě víc? Nejspíš děláte jednu z těchto chyb.

Celý článek »
TOPlist