Vůně podobná C-Thru...

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

nafnaf
Znalkyně 274 příspěvků 05.02.13 12:58
Vůně podobná C-Thru...

Omlouvám se, jsem fakt začátečník a už jsem tento (pro vás asi hloupý) dotaz dala na dvě diskuzní místa a tam žádná reakce… asi se vy odbornice takovými levnými věcmi nechcete zabývat. :cert:
Ale já právě hldám něco luxusního, jen podobně vonícího, to by snad neměl být takový problém, když znáte tisíce parfémů :roll:
Dávám sem kopii původního dotazu:

Prosím, nešla by některá znalkyně „očuchat“ do DM nebo jiné obyčejné drogerie vůni ze série C-Thru – Sparkling sapphire (tyrkysová)? Je to taková ta levná vůně, která nic nevydrží, ale moc mi voní. Ráda bych našla nějakou podobně vonící, ale luxusní a trošku jemnější…
Moc děkuji za případné typy. :potlesk:

Na poličce 37 parfémů 2 miniatury 10 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 20 parfémů
Reakce:

aprazanda
Nevyléčitelná závislačka 1068 příspěvků 05.02.13 14:47

Znalkyně nejsem, do DM se delší čas zase nedostanu. Zkus mrknout na složení té tvé vůně http://www.arome.cz/…ng-sapphire/ a od toho pátrej dál.
Tady http://www.arome.cz/…my/atributy/ si zadej atributy, myslím, že nejdou dát všechny složky najednou, uvidíš, co ti to vyhodí. Třeba se Ti někdo ozve, kdo tu vůni opravdu zná a přirovná jí k nějakému jinému parfému. Jenže co nos, to názor…

Na poličce 58 parfémů 8 miniatur 20 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 31 parfémů

danaada
Parfémová maniačka 859 příspěvků 05.02.13 15:01

Tak vůni neznám, ale podle složení zkus třeba Lacoste Touch of Pink nebo třeba i Lacoste Pour Femme, ta je dost oblíbená a i docela jemná.