Výroba a destilace olejů, vlastní vůně a jak na to?

Fotoalbum tématu (1) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

vonafkar
Učednice 154 příspěvků 20.05.14 08:27
Výroba a destilace olejů, vlastní vůně a jak na to?

Témat je zde hodně, ale to které mě hodně zajímá je vlastní výroba parfémů a esenciálních olejů, extrakce oleje z vodní lázně či technikou macerace. Jsem pouhý laik co se pokouší o kus alchymie a získat nějakou normální domácí cestou vonné esence nebo oleje které by si člověk mohl sám vyextraovat a dále použít jak pro výrobu vlastního parfému tak v aromaterapii:o))

Toto diskusní téma má sloužit jako návod nebo jiným způsobem pro ty kteří hledají relevantní informace z této oblasti.

Na poličce 37 parfémů 3 miniatury 1 odstřik 1 vzorek V tužebníku 2 parfémy
Stránka:  1 2 3 4 Další »
Reakce:

vonafkar
Učednice 154 příspěvků 20.05.14 08:30

Tak nakoupil jsem pár esenciálních olejů od Saloosu, ale nic moc chtelo by to na sestaveni vhodneho parfemu na bazi oleje jiny a kvalitni esencialni olej. Potvrdilo se mi ze to jde, ale nekdy maji me pokusy opravdu divnou vuni. Nasel jsem i par vyrobcu v CR kteri dodavaji vlastni esence nebo alkoholove jiz pripravene esence ktere se mísí docela dobre.

slniecko
sv. Parfema z Kecálburgu 6187 příspěvků 20.05.14 12:41

@vonafkar prosím-prosím, tie alkoholové majú kde?

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 0 parfémů

vonafkar
Učednice 154 příspěvků 20.05.14 13:39

noo byl jsem v kramku v Litomericich a lihove maji Apothecary z Nemecka. Pry se zde nedaji sehnat. Kazdopadne mam na ne taky zalusk, ale nevim ted v jake cenove relaci se pohybuji.

Nathan  20.05.14 20:13

FLORASCENT obsahují 100% přírodní esenciální oleje rozpuštěné v čistém, přírodním alkoholu
 http://www.naturals.cz/…t-apothecary

vonafkar
Učednice 154 příspěvků 20.05.14 22:22

JJ to jsou oni, ale ty páálky :dance:

slniecko
sv. Parfema z Kecálburgu 6187 příspěvků 21.05.14 01:30