Žehlení vlasů

Fotoalbum tématu (0) Sledovat e-mailem Přidat k oblíbeným Zapnout podpisy Hledání v tématu
První příspěvek v tématu

chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5238 příspěvků 05.07.10 21:50
žehlení vlasů

pořídila jsem si na radu dcery žehličku Remington, tu nejnovější.Má regulovatelnou teplotu, je něčím výživným napuštěna a žehlí perfektně. Jsem ale začátečník a tak nevím, na kolik stupňů, zda mohu mít před tím kondicionér na narovnání vlasů, jak často a tak vůbec.

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů
Stránka:  1 2 Další »
Reakce:

s.ticha
Parfémová maniačka 617 příspěvků 05.07.10 22:17

Žehličku občas používám, ale vždy v kombinaci se speciálním sérem pro žehlení vlasů. Mám tento: http://www.krasa.cz/…ro-zehleni-v … liner.html a je moc fajn. Koupila jsem ho v kadeřnictví. Bez něj bych vůbec žehličku nepoužívala, chrání před pálením vlasů při vysokých teplotách. A i tak nežehlím raději moc často. Správně se prý mají žehlit vlasy suché, ale s vlhkými se mi lépe manipuluje.
Já mám žehličku Bosh a teplotu používám většinou střední. Raději začít na na nižší a až postupně dle potřeby přihřát. :D Myslím, že budeš spokojená, vlasy jsou pak krásně lesklé a upravené. :D

Na poličce 108 parfémů 18 miniatur 6 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 4 parfémy

chavah
sv. Parfema z Kecálburgu 5238 příspěvků 05.07.10 22:20

a na kolik stupňů žehlíš ?

Na poličce 0 parfémů 0 miniatur 0 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 5 parfémů

s.ticha
Parfémová maniačka 617 příspěvků 05.07.10 22:31

No, tak to nevím. :D Má žehlička má stupnici se šesti kontrolkami, ale teplota tam napsaná není a manuál je někde pečlivě uklizen. :D Ale když mám čas a trpělivost, žehlím tak na třetím stupni. Když je spěch a panika, tak použiji čtvrtý i pátý. Podle stupně časové tísně. :D

Na poličce 108 parfémů 18 miniatur 6 odstřiků 0 vzorků V tužebníku 4 parfémy

Aliis
Učednice 46 příspěvků 11.07.10 16:29
chavah píše: