Acqua di Parma Colonia Assoluta

Značka:

Acqua di Parma

Rok:

2003

Složení (ověřené)

Parfuméři:

Duchaufour Bertrand, Ellena Jean Claude

od 1687 Kč
od 2580 Kč
  • 18.03.13

Colonia Assoluta se od Colonie VELMI podstatně liší. Colonia byla převážně zeleně citrusový unisex, jen s trochou cedrového dřevíčka, aby to nebyla nuda.
Colonia Assoluta je především mýdlová, je to surový jelen se dřevem plus kapička citrusů a trocha květin na uhlazení a aby to vypadalo luxusně. Jako taková není nepříjemná, ale ani vyloženě příjemná a není mi moc jasné, kdo by ji měl nosit.
Já jsem se v ní necítila, to mýdlo bylo takové technické a neosobní; že by se to mělo stříknout na muže…no, je to taková vůně „vymydlený muž“, tak jako Carmen od Victoria & Lucchina je vymydlená žena (magnoliovo-jasmínovým mýdlem). Ale nemůžu říct, že zrovna tohle je parfém, který bych „strašně ohromně úplně nejvíc moc“ chtěla cítit na svém muži. Nechtěla. Colonia Assoluta je jaksi odtažitá, neosobní a…není mi moc jasné, kdo by ji chtěl nosit.

Nahlásit
  • 28.07.12

Začátek vůně je ostře hořký, tak trochu jako směs aromatického koření v mýdle. Po chvilce, kdy již bylo možné rozeznávat jednotlivé složky, se projevil nepříjemný tón podobný magi, ale ten byl znát jen chvilku. Polévkové bylinky. Možná trochu i ten hořký pomeranč s cedrem odvedli kus své práce a přispěli k dosti výraznému začátku. Květiny jsem nevnímala jednotlivě, podle jejich druhu, ale také spíše jako směs různých květin.
Brzy vůně výrazně mění svou dosavadní tvář. Z ošklivého káčátka se stává labutí. Mírná mýdlová ostrost zůstává. Kořeněné tóny se vytrácí, ale ne zcela. Změní se jejich vzhled a místo magi tu máme skořici. Skořici smíchanou s vanilkovým cukrem, kterou tlumí ostatní složky a nedovolí ,aby toho bylo moc, ale tak decentně a akorát. Je milou a vlídnou dámou, které se jen občas ve tváři mihne přísnější, ale potřebný výraz.

Nahlásit
  • 05.07.12

Vôňa pánskeho holičstva 40 rokov späť. EdC.

Nahlásit

Hodnocení parfému Acqua di Parma Acqua di Parma Colonia Assoluta

Líbí se mi (23) 66%
 
Neutrální (12) 34%
 
Nelíbí se (0) 0%

Reklama


Reklama

TOPlist