Image Woman

Značka:

Cerruti

Rok:

2000

Složení (neověřené)

HLAVA: rozemnuté listy, grapefruit
SRDCE: máta, kořeny hořce
ZÁKLAD: ambra, březová kůra, cedr, kůže

Parfuméři:

Fremont Harry

  • 16.07.12

Toto je další můj držák - když mám chuť na citrus - ale ne prvoplánově - protože okamžitě po navonění se rozvoní květiny a citrusy a svěžest jen tak zpovzdálí přitakává. Poměr cena kvalita a výdrž je dobrý a doporučuji všem, kteří nemají rádi těžké a bolehlavové vůně. Tento parfém se s klidem dá nosit i v chladném počasí - je stále krásně cítit.

Nahlásit
  • 30.05.09

Na začátku výrazná úvodní pronikavost, až štiplavost této vůně mi přišla nepříjemná a jako možný startovač bolení hlavy. Kladu to za vinu černému pepři a možná kořenu hořce probleskujícímu ze srdce parfému. Po 10 minutách se to však zmírnilo, vůně začala být přívětivější, víc se začaly projevovat ovocné složky a celá kompozice se zřetelně vyharmonizovala. Vůně si pak udržela svoji přívětivost až do samého závěru, již nic neštípe, nepřekáží, chová se „spořádaně“ a pěkně voní. Výdrž na pokožce je slušná, na oblečení se dá očekávat ještě větší, jak to u svěžejších vůní bývá. Já si s ní až tak moc nesedla, její svěžest mi přišla až moc ukřičená.

Nahlásit
  • 25.05.09

Vůbec nechápu, že jsem ji tak dlouho přehlížela, musím podotknout, že to byl adrenalinový nákup naslepo, ale za tu cenu jsem to zkrátka riskla. A vyplatilo se mi to. Co mě první zaujalo byl flakon. Je krásný, originální, nic přeplácaného a na vaši poličce zaručeně nebude dělat ostudu, právě naopak. Bezprostředně po aplikaci cítím grep, osvěžující a hořký. To trvá poměrně dlouho, pak začíná malinko sládnout (zřejmě cedr), do toho sem tam vystrčí růžek kůže, ale ne, jako v koželužně, ale jen tak mírně, jako když se vedle vás někdo pohne v kožené bundě a zavane to k vám. Na papírku jsem cítila něco jako hrušku, ale na pokožce ne. Výdrž není nijak excelentní, ale je to taková letní polévačka. Na papírku a oblečení je to lepší.

Nahlásit

Hodnocení parfému Cerruti Image Woman

Líbí se mi (64) 50%
 
Neutrální (38) 30%
 
Nelíbí se (25) 20%

Reklama


Reklama

TOPlist