PG13 - Brûlure de Rose

Značka:

Parfumerie Générale

Rok:

2003

Složení (neověřené)

růžové dřevo, růžová ambra, malinové pižmo, vanilkakakao

Parfuméři:

Guillaume Pierre

Kategorie:

květinová, orientální

  • 28.02.12

Čerstvé maliny ponořené do horkého čokoládového likéru se špetkou vanilky! Je opravdu hořící! Hluboká, teplá a hladící. Koketní vůně, pro milovnice sladkostí! Připomíná mi vůni čokoládovo-malinového dortu, který peču často svému milému! Už jen se zakousnout!

Nahlásit
  • 14.02.12

Je to čokoládová pralinka obalená v kakau. A jak se vám tak rozpouští na jazyku a ztenčuje se vrstva čokolády, ucítíte na jazyku sladký malinový likér. Je to hustý sladký likér táhnoucí se konzistence. Mňam! Pierre je gurmán.
A abych nezapomněla! Ještě mi tam chybí kytice růžových růží, která stojí vedle bonboniéry ve skleněné váze. Voní krásně do prostoru. Takto má vypadat dárek.
Vůně je sladká, ovocná, něžná a působí na mě intimním dojmem.

Nahlásit
  • 04.07.11

Ten invazivní začátek, mě trochu zarazil, málem převálcoval. V té chvíli jsem si říkala, že krásné, ale asi na někom jiném. Vnímám ji jako růži s voskovým nádechem, jako suchou, krásně a intenzivně vonící růži. Chvíli problesklo do vosku cosi až kyselého, ale rychle to naštěstí zmizelo, pak se zas objevily rozdrcené dřevité stonky čerstvé růže, lehce svěží závan. Růže veliká, opulentní, růže dáma, ale křehká a sametová.
A pak světe div se, najednou cítím gurmánské sladko, čokoládové, fondánové, likérové pochutnáníčko. Tak to bych si nechala líbit. Někde jsem dnes na to dokonce narazila už nevím v jakém vláknu, je to tak. Je tam čokoláda, úplně nakonci. A krásně jedlá. To mě dostává. Namočte růži do nejjemnější belgické čokolády, jaj. Tak aby nebyla za chvíli v tužebníku, ještě se s ní pomazlím nejméně jednou, a uvidíme, co mi ukáže, protože při první zkoušce jsem tedy tyhle taje vůbec neodhalila, asi chce čas

Nahlásit
  • 05.06.11

Brûlure de Rose … hořící růže?
Ne, jako hořící ji nevnímám. Tato růže je jiná … likérová!
Hned při prvním nádechu se mi téměř zatočila hlava … nádherou, údivem, sytostí … miluji růže!
Růžové okvětní plátky utopené v hustém malinovém likéru. Nic řídkého. Především začátek je hustý a jakoby opilý. Úžasný svou jedinečností.
Postupně růžové plátky osychají, přesto však po malinovém likéru stále zůstává opojná stopa. Vůně se vydává směrem ke střízlivosti. O slovo se hlásí kakaový prášek de luxe a rozjásanou opilou růži nekompromisně vykáže do patřičných mezí. Veselost, divokost jsou nenávratně pryč. Na okamžik zůstává smutně zaražená růžička a jen občasné malinové závany jsou připomínkou bývalé rozvernosti … růžička přemýšlí … chce být zase veselá, nechce se nechat svázat tím přísně se tvářícím kakaem, zahání jej … a kupodivu vyhrává! Je to přece silná růžička, zdravá a v plném květu … ale jásot přesto utichl … je unavená … a cítí se sama.
„Haló, růžičko, nebuď smutná …“, lehký dotek andělského pohlazení.
Růžička se zase usmívá, už bez čertíků v temných očích, usmívá se něžně, téměř dětsky, důvěřivě … s vděčností přijímá ten konejšivý dotek. Pokorně skloní svůj rudý květ a přitulí se k vanilce … souznění.

Mám pro růže velkou slabost. Snad je ani nedokáži posuzovat patřičně nezaujatě. Brûlure de Rose je opravdu krásná růže a já ji řadím mezi ty intenzivnější. Především začátek snad lze nazvat téměř invazivním, ovšem je krásný. Škoda, že trvá jen krátce. Po jeho odeznění se z BdR stává již umírněná noblesní růže, řekla bych, že vůně pro ženu, která neskrývá ženství a nebojí se být romantická.
Výhodou této vůně je bezesporu její univerzálnost. Neškatulkovala bych ji na večerní nebo denní nošení, na léto či zimu. Pokud je aplikace přiměřená, stává se Brûlure de Rose šperkem a luxusním doplňkem pro každou příležitost.

Nahlásit

Vlastnosti vůně Parfumerie Générale PG13 - Brûlure de Rose

Suchá vůně
Sladká vůně
Chladná vůně
Teplá vůně
Mizerná výdrž (na kůži)
Superdržák (na kůži)
Mizerná výdrž (na oblečení)
Superdržák (na oblečení)
Slabá vůně
Silná vůně

Hodnocení parfému Parfumerie Générale PG13 - Brûlure de Rose

Líbí se mi (52) 64%
 
Neutrální (21) 26%
 
Nelíbí se (8) 10%

Reklama


Reklama

TOPlist