Britská kosmetická značka Lush v listopadu otevřela novou prodejnu v italském Toskánsku. Zaměřená je pouze na vůně.
Prodejna v srdci Toskánska
Značku Lush založil Mark Constantine se svou ženou. K mýdlům a kosmetice posléze přidali i vůně. Lush Perfume Library je prvním obchodem s parfémy této značky. Otevřený byl v historickém centru Florencie a najdete v něm veškeré vůně Lush, včetně nejnovější kolekce šesti parfémů.
Parfém na míru i exkluzivní kolekce
Kromě klasických parfémů mohou zákazníci vyzkoušet speciální vůně rozdělené podle temperamentu. Součástí jejich výběru je rituál, při kterém zákazník odpovídá na otázky a zároveň zkouší vzorky vůní.
Nová kolekce zase přináší šest vůní, které jsou inspirovány historií i městem samotným.
- Sladká vůně Sappho obsahuje tóny tabáku. Byla vyrobena jako pocta antické básnířce, jejíž sošku značka Lush přidala do aplikace LUSH Labs. Avatar antické básnířky vás virtuálně provede Florencií, představí parfémy a seznámí vás s jejich příběhy.
- Confetti je vůně inspirovaná svatbou francouzské královny Kateřiny Medicejské, o které se hovoří jako o nekrutější vládkyni Francie.
- Nero oslavuje římského císaře Nera Claudiuse Caesara a název je odvozen také od neroli.
- Frangipani vyniká příjemnými tóny vanilky a připomíná parfémy, kterými se kdysi neutralizovala vyčištěná kůže rukavic.
- Fresh As je svěží vůně, jejíž název dává prostor fantazii. Každý si může doplnit, zda che být „čerstvý jako…“ Vůně se nese v duchu moderní městské renesance.
- Kolekci uzavírá parfém Grassroots. Výtěžek z prodeje této vůně věnuje Lush charitativním organizacím.
Tyto vůně jsou zatím k dostání pouze v kamenné prodejně ve Florencii. Značka Lush však plánuje jejich prodej rozšířit také do dalších prodejen, a to pravděpodobně od února příštího roku.