Víme, který obchod vyhrál soutěž ShopRoku. Nakupujete v něm i vy?

Notino opět získalo první místo v soutěži ShopRoku. Žebříček pořádá Heureka a obchod si letos obhájil své prvenství v oblíbenosti u zákazníků.

Z malého e-shopu evropským gigantem

Příběh Notina se začal psát v roce 2004. Tehdy malý internetový obchod vznikl v Brně jako Parfums.cz. Za téměř 16 let působení na trhu expandoval do 24 zemí, změnil název a stal se z něj největší e-shop s parfémy a kosmetikou v Evropě.

V soutěži ShopRoku se i letos u zákazníků stal jedničkou. Už šestým rokem si drží první místo z hlediska nejkvalitnější parfumerie a po páté získal cenu za nejkvalitnější e-shop v kategorii Krása a zdraví.

Největší zájem je o parfémy

Za loňský rok vydělalo Notino 9,8 miliardy korun a meziroční obrat se zvýšil o 17 %. Během roku 2019 prodal e-shop 35 milionů parfémů a kosmetických kousků. Podle výkonného ředitele společnosti, Zbyňka Kociána, stále převažuje zájem o parfémy. Těch se vloni prodalo přes 6 milionů. Dodává však, že poptávka po pleťové a dekorativní kosmetice, vlasové péči a vůních do bytu stále roste.

Jaký je váš oblíbený e-shop s kosmetikou?

Autor: Martina

Dekorativní kosmetiku vybírá velmi pečlivě s ohledem na citlivou pokožku. Miluje výrazné rtěnky a jemné oční stíny. Velmi ráda objevuje novinky z oblasti dekorativní i pečující kosmetiky.

Témata článku

Váš příspěvek

Nejčtenější