5 letošních parfémů, které si zaslouží pozornost

Parfémové ikony se ani letos nezapomněly vytáhnout s novinkami, které by nadšenci do vůní rozhodně neměli nechat bez povšimnutí. Letos vsadily na odlehčené tóny ovoce a květin v kombinaci s exotickými ingrediencemi. Které vůně přibudou na vaší parfémové poličce?

YSL: Black Opium (Eau de Parfum Intense)


Nová edice nestárnoucí vůně Black Opium ztělesňuje nezávislou ženu, sršící energií, kterou nic nezastaví při cestě za jejím snem. Parfém se tentokrát oblékl do zářivě modrého flakonu a voní po santalovém dřevě, vanilce, květinách a lesních plodech.

Roberto Cavalli: Florence Amber


Elegantní a precizně propracovaný flakon připomíná provedení z dávných dob. Žlutý nádech parfémové tekutiny reflektuje denní světlo. Po přivonění k Florence Amber ucítíte citrusy a cypřiš, následované gardéniemi a kašmírovým dřevem, které vzápětí vystřídá med a pačuli.

Tom Ford: Costa Azzura Acqua


Nová edice populární kolekce Toma Forda Neroli Portofino vsadila na svěžest a chladivé vodní tóny. Unisexová vůně Costa Azzura Acqua vás uchvátí kombinací myrtového a cypřišového oleje, jedlového jehličí a ambry.

Kenzo: Flower by Kenzo Eau de Vie


Parfémová voda Flower by Kenzo Eau de Vie přímo překypuje životem. Květinové tóny vyjadřují lásku, nespoutanost a mladistvou radost. Štiplavý zázvor a neroli zjemní pomerančový květ a bulharská růže. Na závěr se příjemně rozvoní tonka a bílé pižmo.

Chanel: Chance Eau Tendre


Parfémový návrhář Olivier Polge letos představuje svoji květinově-ovocnou novinku Chance Eau Tendre. Zprvu vás omámí exotický jasmín obohacený o nádech růže absolut a rozpustilé akordy grapefruitu a kdoule. V závěru je však zahalí jemné tóny bílého pižma, které jinak dívčí vůni dodají smyslnější ráz.

Už máte doma jeden z parfémových hitů tohoto roku? Pochlubte se nám v komentářích.

Autor: Eliška

Make-up byste na její poličce nenašli, zato bez svěží květinové vůně nedá ani ránu. Stejně tak neodolá neustálému zkoušení novinek ze světa přírodní kosmetiky.

Váš příspěvek
Hanka H 12.4.19 19:58

V souvislosti s vůní Black Opium pocházející z r. 2014 mi přijde trochu přehnané psát o „nestárnoucí vůni“. Tohle označení zcela jistě přísluší její na hony vzdálené příbuzné z r. 1977. A jenom doufám, že označení „intense“ bude pouhý marketingový tah - ještě vydatnější příval chemického kapučína bych už v uzavřených prostorách nedala :lol: .

Příspěvek upraven 12.04.19 v 21:01

jerry 12.4.19 11:38

CtrlC+CtrlV z promo materiálů. Vlastní názor by nebyl? Alespoň na ty 3 z 5, které jsou v řetězcových parfumeriích běžně dostupné…

Nejčtenější