Vybrali jsme dva parfémy roku 2020, které budou sedět každé a každému

Parfémové dárky pod stromečkem jsou vždycky trochu sázka do loterie. Zvlášť pokud se obdarovaný chce nechat překvapit. Teď navíc ty zavřené obchody! Abychom vám to před Vánoci trochu ulehčili, rozhodli jsme se pro každé pohlaví vybrat jednu nekonfliktní vůni, která bude sedět každé nebo každému.

* Jejich čistá a svěží vůně okouzlí každého.

Coach Blue Coach for men (EdT)

Tahle vůně letos potěšila hlavně tradicionalisty, kteří si pamatují kolínskou, kterou nosil tatínek nebo dědeček. Samozřejmě oproti svým hrubším předchůdcům se dnešním parfumérům povedlo v této toaletní vodě dojem klasické kolínské zjemnit a přizpůsobit gentlemanovi z roku 2020. Takže prvotní alkohol je štiplavý, ale ne moc, následný pepř je také kořenitý, ale nijak přehnaně. Muž v podání Coach Blue je především čistý, vymydlený a s nadhledem. Rozhodně si dovedu představit, že tahle vůně bude sedět většině mužů i chlapců a hlavně je příjemně a nekonfliktně osvěží.

Jak voní?

Po nástřiku se rozvine výrazná citrusová vůně, jako by málem nešlo o pánskou vůni, ale jen o nějakou indiferentní svěženku. Po prvním závanu se ale rychle připojí alkoholický nádech s ozónovými tóny, které evokují opáleného plážového elegána. Za dalších pár chvil se ne moc výrazné dřevo a ne moc výrazný pepř podvolují rovnou alkoholu, který vydrží na kůži vonět a osvěžovat svého nositele i několik hodin.

Karl Paris 21 Rue Saint-Guillaume Karl Lagerfeld for women (EdP)

Žena pro tuto vůni je sofistikovaná, jemná a křehká a hlavně miluje růže. Po hodině splyne parfém s kůží natolik, že už ho nejspíš neucítíte. Přes svou květinově ovocnou podstatu nevyznívá parfémová voda příliš sladce, ale tak akorát, že se nebudete bát ji nosit ani na rande v kině, ani na úřad.

Jak voní?

Ze složek vůně cítím nejvíce bílé květiny, které působí nekonflitně, jemně a žensky elegantně. Začátek je dobře vymyšlený - fialka spolu s citrusy dělá přesně takovou jarní svěžest, kterou většina z nás po ránu tolik potřebuje. Poté převáží sladkost velice autentické klementinky, pod kterou stále intenzivněji vykukuje růže s gardénií. Inzerovaný jasmín by byl v tuto chvíli nejspíš až moc intenzivní, ale v srdci téměř není cítit. Naopak dojem z čisté růže přetrvá i desítky minut a pak ustoupí dřevitému základu, který ale není tak intenzivní. Ono je to dobře - v této pudrové květinovce by působil nakonec spíš rušivě.

Karl Paris 21 Rue Saint-Guillaume Karl Lagerfeld for women (EdP).Karl Paris 21 Rue Saint-Guillaume Karl Lagerfeld for women (EdP).

Autor: Josefina

.
Váš příspěvek

Nejčtenější