Zoella X Lush: Limitovaná koupelová bomba a kampaň digitálního detoxu

Jedna z nejslavnějších blogerek světa, inspirativní žena a podnikatelka Zoe Sugg se spojila se značkou Lush. Během spolupráce vznikla limitovaná edice koupelové bomby a kampaň na podporu duševního zdraví.

Zoella mluví otevřeně o svých úzkostech

Zoe se již před několika lety začala v rámci svých videí a sociálních sítí vyjadřovat k tomu, že i ona sama se často potýká s úzkostmi. Dodávala tak jejím sledujícím se stejnými problémy pocit, že v tom nejsou sami. Mimo jiné mluvila i o možnostech, které mohou vyhledat, aby se jejich stav zlepšil.

Kampaň s Lush má za úkol zvýšit povědomí o negativních dopadech sociálních sítí na duševní zdraví. Vyzývá všechny, aby se zapojili do dne digitálního detoxu, který je stanoven na 5.9.2020.

Koupelová bomba jako únik před realitou

Součástí kolekce je limitovaná edice koupelové bomby, kterou Zoella navrhla. Výtěžek z jejího prodeje poputuje na malé organizace, které působí v oblasti duševního zdraví. I my jsme myšlenku podpořili a bombu IRL koupili. Voní po pomerančovém květu, neroli a levanduli. Je hodně unikátní a výrazná. Provoní celou koupelnu a je cítit z kůže ještě dlouho po vykoupání. Efekt vytváří spíš konzervativní, žádné křiklavé barvy. Měla by připomínat západ slunce, což jemné tóny modré, růžové a fialové dokonale splňují.

Udělejte si čas pro sebe.Udělejte si čas pro sebe.

Zapojíte se také do dne digitálního detoxu?

Autor: Natálie

Kosmetický nadšenec, milovník sladkých parfémů a právě v boji za hezčí pleť. Hledá neustále kosmetické svaté grály, které už na poličce zůstanou.

Témata článku

Váš příspěvek
Monulie 4.9.20 14:59

Zapojim, ale az od osmyho na ctyri dny :dance: A s sebou beru shodou okolnosti lush sampuk ;-)

Nejčtenější