Alternativní parfumérie To Tap v Brně

Katie88 10.5.17 15:05

Alternativní parfumérie To Tap v Brně

Ahojte. Ráda bych se zeptala, jestli máte někdo zkušenost s alternativní parfumérii To Tap, příp. co si o ní myslíte ? Je to pár měsíců, co byla nově otevřena v Brně v Omeze. Předem díky za případné odpovědi :)

Stránka:  1 2 Další »
Jitka77 10.5.17 15:32

Myslím, že je z mnoha a mnoha diskusí celkem jasné, co si většina uživatelů Arome myslí o napodobeninách :mrgreen: teda ale říkat tomu „alterantivní parfémy“, to chce fištróna :jazyk:

Katie88 10.5.17 15:47

Jo, je to docela vtipný :mrgreen:

Jsem na Arome docela krátce, takže jsem se ještě neměla moc možnost seznámit s všeobecným názorem na různý věci :)

Ptám se proto, že jsem porovnávala vzorek od tama s originálem a musím říct, že nevnímám rozdíl, nejsem teda odborník a rozdíl spíš vynikne při nošení přímo na těle. Nemám moc zkušenosti s alternativama :D - napodobeninama, takže mě právě zajímá, jestli to vyloženě někdo ze zkušenějších otestoval… Jestliže ale to je, jak píšeš, tak se tu asi moc nedovím . :nevim:

sisa.b 10.5.17 17:23

@Katie88 názory na napodobeniny či fejky si môžeš prečítať napr. v tejto diskusii
Parfum je umenie. Umenie, ktoré začína samotnou myšlienkou naň, cez jeho realizáciu, až po výsledný flakón (pri mnohých aj reklama k tomu). Za týmto umením sa vždy skrýva celý tím ľudí, ktorý sa na ňom podieľajú a ktorí si vedia svoje umenie oceniť. Na arome sa väčšinou zhromažďujú milovníci tohto umenia, ktorí sú ochotní zaň zaplatiť danú cenu, lebo vedia, že s ňou kupujú aj celý príbeh parfumu. Napodobeniny a fejky sú a vždy aj budú len úbohé parazitovanie na tomto umení.

Čo sa týka samotnej vône napodobenín, tak by som predpokladala, že sa budú podobať (to je asi ich cieľom :D ) na originály, či viac či menej určite záleží jednak na zložení, jednak na chémii nositeľky. Ovšem nikdy nebudú voňať presne tak isto ako originály, lebo nikdy nebudú mať presne to isté zloženie a kvalitu jednotlivých zložiek (to by ich cena bola niekde inde).
Podľa mňa tu nejde o všeobecný názor arome, len o špekulantov, ktorí sa snažia nahovoriť kupujúcim presný opak - a teda že napodobeniny majú to isté zloženie, len nie sú v dizajnérskych flakónoch, nie sú mediálne podporované, preto si môžu dovoliť nižšie ceny … atď… atď… preto tá vlna odporu :)

Marusia 10.5.17 18:13

@sisa.b , :palec: veľmi dobre a snáď aj zrozumiteľne napísané

Katie88 10.5.17 20:22

@sisa.b Diky za smysluplnou odpověď a objasnění pohledu. Musím přiznat, že máš pravdu, důvody jsou naprosto logické a z určité části se s tím i dokážu ztotožnit.Díky :)

phulosoraptorka 11.5.17 22:58

Mě by to docela zajímalo, protože za tvůrce vůní jejich válku vést nehodlám…ale nejsem z Brna, leda bych tam někdy měla cestu, což se bohužel moc nestává. @Katie88, určitě se nenech odradit od zkoušení věcí, co tu nejsou moc „schvalované“.

Hanka H 12.5.17 00:00

@Katie88 Když si přečteš článek Příběh parfému Poison Girl, poznáš, co měla na mysli @sisa.b . Tohle žádná „alternativní vůně“ nepoznala.
Souhlasím s tím, že tyto napodobeniny parazitují na svých slavných vzorech. Vyzkoušej, na druhé zápěstí nanes originál, a porovnávej. Nespěchej, to vůně nemají rády. A pak nám napiš, k jakému závěru jsi došla. :mavam:

Katie88 12.5.17 01:04

Já jsem pochopila, co měla Sisa na mysli :) Neni to složitý pochopit, je to názor člověka, pro kterýho parfémy znamenají umění a každý z nich unikátní kousek. Je to, to stejný, jako by si milovník Picassa nekoupil napodobeninu Guerniky.

Já se ale na parfémy dívám trochu jinak, určitě víc jako na spotřební zboží a stačí mi příjemně vonět, vůněmi který se mi líbí. Naprosto upřímně, jsou vůně řekněme od Diora, těch jsem měla nejvíc, který mi sedly skvěle, ale potom jsou vůně, které kvůli nějaké složce mi až tak příjemný nepřijdou. Proto nemám problém s tím, když někdo udělá napodobeninu, ubere například něco z té šložky, co mi nevoní a nejdnou mi vůně líp sedne! Proto mi nevadí nosit neoriginály. Proto jsem taky zavítala do To Tap.
Uznávám, že některý věci mi taky vadí, například právě to, že nemám ten originál flakon a nevyjímá se krásně na mé poličce :)

@phulosoraptorka Děkuju za Tvůj úhel pohledu a díky za povzbuzení :) Přečetla jsem si tady ty diskuze ohledně FM Parfémů a musím říct, že to mě taky trochu povzbudilo, protože rozhodně nemám až tak špatnej nos na vůně, abych si myslela (jako ta aktivní bojovnice za FM parfémy), že mají úplně totožný složení, jako originály.
FM Parfémy jsem kdysi zkusila, když je prodávala kamarádka, konkrétně Hypnotic Poison a J'adore. Ani jedno nevonělo stejně, jako orginál. J'adore byla čistá umělá hrůza, ale Hypnotic trošku potlačil lišejník a vynikla víc vanilka. Vůně byla nositelnější pro mě a proto jsem ji nějakou dobu i nosila. Dost se mi to ale příčilo kvůli tomu přístupu, jakože my děláme originály, jen v levných flakonkách.

K To Tap mám 3 věci, který mě zaujaly (na rozdíl např. s FM):

  1. Nikdo nikde neodporuje tomu, že vůně jsou imitace, ani v obchodě, ani na internetu! A nikde se nepíše, že vůně jsou úplně stejně namíchané, jako originály, jen nemají tu „skořápku“.
  1. Úžasný přístup obsluhy, která ví o čem mluví a nic nikomu nevnucuje, naprosto profesionální jednání.
  1. Když mi borec vysvětloval, po prosbě že bych chtěla zkusit EDP, že mají jen jeden druh a to něco mezi EDT a EDP (s vysvětlením, že oni to míchají poctivěji s větší parfémovou složkou, narozdíl od originál výrobců, kteří za tím vidí marketing), tak jsem si říkala: No jasně, takový ty prodavačský kecy.


No… Překvapení bylo velký když jsem vyzkoušela 2 vzorky Hypnotic Poison a Pure Poison. Hypnotic měl dost srovnatelnou výdrž s originálem, ale Pure byl držák jako prase. Cítila jsem ho ještě druhej den, bohužel ale u něj tam zůstal už jen takovej ten „vocas“. Nicméně jsem se přesvědčila, že týpek nekecal.

Ohledně srovnání se vyjadřovat moc nebudu. Srovnávala jsem oboje vůně s originálem a vidím, tam minimální rozdíl! A úplnej tragéd zas můj nos není, jak jsem se přesvědčila :D

Děkuji holky za vyjádření názoru - chápu ho a respektuju ho a hlavně rozumím, co tím myslíte! ;) Nicméně mám to trochu jinak… Pro mě je to dobrej způsob, jak poznat přímo na těle nějaký nový vůně a až si ji oblíbím, můžu investovat do novýho originálu třeba :)

Moje otázka zněla, jestli To Tap někdo vyzkoušel, bohužel zůstala zatím nezodpovězena a možná i zůstane kvůli tomu „do jisté míry převládajícímu názoru“ na Arome.

@phulosoraptorka Škoda, že nejsi z Brna, zajímal by mě moc názor někoho jinýho. Fakt to doporučuju vyzkušet. Minimálně je to příjemný místo s fajn obsluhou. ;)

sisa.b 12.5.17 12:22

@phulosoraptorka @Katie88 dievčatá, ja som tým určite nechcela povedať, že odsudzujem ľudí, ktorí si také parfumy kúpia. Pre mnohých je to postačujúce a plne vyhovujúce a ak s tým nemajú žiadny psychický problém, tak prečo nie :)
Ja však psychický problém s tým mám. Pre mňa je to parazitovanie na úspechu slávnych parfumov. A je jedno, či sú to alternatívne, alebo fejkové parfumy. Je to vykrádanie niečiej práce a preto si taký parfum nekúpim.
Zrovnanie tu bolo napr. s kabelkami - než si kúpiť fejk, tak si radšej kúpim neznačkovú kabelku pekne urobenú.
Najviac ma ale v tomto vytáča fakt, že pri fejkoch sa predajcovia tvária, že predávajú originály - to je u nás trestná činnosť. Pri alternatívach je to o kúsok lepšie - fakt len o kúsok, kým si neprečítam napr. na stránkach FM parfumov, že sa jedná o totožnú vôňu, len v inom flakóne, bez reklamy… blablabla. Toto už je klamstvo, lebo žiadny výrobca si nepustí svoj recept na parfum do sveta a snáď len hlavný hrdina z „Parfum príbeh vraha“ vedel po privoňaní namiešať to isté.
V konečnom dôsledku sú obe tieto skupiny rovnaké - vždy sa jedná o fejk, len tie alternatívne si to aspoň priznajú (aj keď mnohokrát s tým klamstvom, ktoré som spomenula).
Takže suma sumárum - keby som si chcela kúpiť alternatívny parfum, tak nech sa mi nesnažia nahovoriť kecy o tom, že je identický…
Keby som si chcela kúpiť fejk, tak nech má zodpovedajúcu cenu a netvári sa, že je to originál.
Ja som dospela do štádia, že si radšej kúpim jeden drahý originál, než desať napodobenín :nevim: Zas takú spotrebu nemám a už teraz by mi trvalo pár rokov, kým by som svoju poličku minula (plus tie psychické dôvody, ktoré som už spomenula :D ).
A teda čo sa mňa týka - odkedy som „okúsila“ niché svet, tak sa mi moc nechce ani do originálneho mainstreamu :oops: :lol:

Takže v pohode sa tu bavte a zdieľajte svoje skúsenosti, ja som len chcela vysvetliť svoj postoj :) :kytka: :mavam:

Hanka H 12.5.17 13:07

@sisa.b Mluvíš mi z duše :hug: ! :mavam:

Medojedka 12.5.17 13:27

@Katie88 Ten detailní rozbor a porovnání s FM mi připomíná obchodní prezentaci :lol: :zed: :cert:

Katie88 12.5.17 13:38

@Medojedka Promiň, ale jsem analytik, tak to mám ráda všecnhno pěkně shrnutý do pár bodů ;)

Medojedka 12.5.17 13:51

@Katie88 A já jsem za 6 let na Arome už viděla dost „nenápadných“ reklam, abych je poznala. Zkus se zapojit do vláken o pravých parfémech, prodej napodobenin je na Arome zakázán.

Katie88 12.5.17 13:53

@sisa.b Jasně, já to tak pochopila taky. A když říkám, že Ti děkuji za názor, tak to tak myslím. Chápu to, uznávám to, ale já si prostě nemůžu sama pomoct! :mrgreen: To neznamená, že bych s Tebou nemohla souhlasit…
Nicméně nebudu zastírat, že Tvůj první komentář mi trochu srazil hřebínek. Ono když je tu člověk novej, tak to po tom komentáři vypadá, že „My se tu scházíme hlavně odbornice na originální parfémy, pohrdáme vším, co tak není a Ty sem prostě nepatříš“! Tak mě potěšilo když se mě někdo zastal :) Ale chápu, žes to tak nemyslela, jak to vyznělo, všechno dobrý opravdu :) :hug:
Nemám ráda celkově dohadování se po internetu, tak si myslím, že to tu dlouho nevydržím v těch diskuzích :mrgreen: Obvzlášť, když tu ostatní člověka chytají za každý slovo, ale to tak v těch diskuzích bohužel je :)

Jak jsem napsala nahoře, souhlasím a taky nemám ráda když se člověku něco vnucuje a proto jsem ráda, že to u To Tap nedělají. Fejkovou kabelku bych si taky nekoupila, ale to proto, že mám zkušenost s obchodama, kde prodávají stejně kvalitní levný kabelky. U těch parfému to tak nemám.
Nedělám tady žádný promo, jen jsem chtěla slyšet ten názor na tu prodejnu. A protože to se mi tady nedostane, dám tedy jinej/novej námět k tématu:

**Trošku jsem hloubala v duši a hlavním kritériem pro mě je výdrž parfému. Mrzí mě třeba taková vůně Jeanne od Lanvina, kterou jsem kvůli tomu srazila do funkce vůně na doma/na cesty. :( Bohužel jsem se ještě nesetkala s originálním ne tak známým, levným parfémem (rozuměj cca do 1 000 Kč), kterej by mi voněl a zároveň vydržel dýl jak hodinu po tom, co vylezu z baráku.
Když budete na něco takovýho někdo typ, budu moc ráda :) **

Stránka:  1 2 Další »
Váš příspěvek