Alternativní parfumérie To Tap v Brně

Katie88 10.5.17 15:05

Alternativní parfumérie To Tap v Brně

Ahojte. Ráda bych se zeptala, jestli máte někdo zkušenost s alternativní parfumérii To Tap, příp. co si o ní myslíte ? Je to pár měsíců, co byla nově otevřena v Brně v Omeze. Předem díky za případné odpovědi :)

Stránka:  1 2 Další »
Jitka77 10.5.17 15:32

Myslím, že je z mnoha a mnoha diskusí celkem jasné, co si většina uživatelů Arome myslí o napodobeninách :mrgreen: teda ale říkat tomu „alterantivní parfémy“, to chce fištróna :jazyk:

Katie88 10.5.17 15:47

Jo, je to docela vtipný :mrgreen:

Jsem na Arome docela krátce, takže jsem se ještě neměla moc možnost seznámit s všeobecným názorem na různý věci :)

Ptám se proto, že jsem porovnávala vzorek od tama s originálem a musím říct, že nevnímám rozdíl, nejsem teda odborník a rozdíl spíš vynikne při nošení přímo na těle. Nemám moc zkušenosti s alternativama :D - napodobeninama, takže mě právě zajímá, jestli to vyloženě někdo ze zkušenějších otestoval… Jestliže ale to je, jak píšeš, tak se tu asi moc nedovím . :nevim:

sisa.b 10.5.17 17:23

@Katie88 názory na napodobeniny či fejky si môžeš prečítať napr. v tejto diskusii
Parfum je umenie. Umenie, ktoré začína samotnou myšlienkou naň, cez jeho realizáciu, až po výsledný flakón (pri mnohých aj reklama k tomu). Za týmto umením sa vždy skrýva celý tím ľudí, ktorý sa na ňom podieľajú a ktorí si vedia svoje umenie oceniť. Na arome sa väčšinou zhromažďujú milovníci tohto umenia, ktorí sú ochotní zaň zaplatiť danú cenu, lebo vedia, že s ňou kupujú aj celý príbeh parfumu. Napodobeniny a fejky sú a vždy aj budú len úbohé parazitovanie na tomto umení.