amoreparfumerie.mimishop.cz

Ada 19.05.08 16:03

amoreparfumerie.mimishop.cz


Reklama

janas 14.06.08 09:22

Tak jsem na Amore parfumerie objednala vůni za úžasnou cenu 25.5. - poslali obratem potvrzení objednávky - a dodneška nemám nic!

hafik 14.06.08 14:13

Tak to je nářez - to je hrozná dodací lhůta :evil:

janas 14.06.08 14:37
hafik píše:
Tak to je nářez - to je hrozná dodací lhůta :evil:

To tedy jo! Horší, než kdyby to šlo z USA a ne z Moravy! Již nikdy!
Aspoň mě to pohne, zařídit si kartu na zahraniční weby - tam jsou ceny ještě mnohem lepší.

zdensy 14.06.08 14:39

janas, já se k té kartě chystám už od Vánoc! A vždycky před bankou otočím kroky! Přišla bych na buben :D

janas 14.06.08 14:41
zdensy píše:
janas, já se k té kartě chystám už od Vánoc! A vždycky před bankou otočím kroky! Přišla bych na buben :D

No právě toho se obávám - že bych se neudržela! :(

Svatka 14.06.08 20:45

jsem na tom úplně stejně!

včelka 16.06.08 13:02

nesouhlas

Já jsem si u nich objedávala moschino tester za 699 a dodali mně je na druhý den.
Možná jse si jen vybrala parfém, který byl doprodaný.

AmoreParfumerie.cz 17.06.08 14:04

Co se týče oné „hrozné dodací lhůty“ zde bych rád upozornil, že zboží nemohlo být expedováno a to z důvodu, že si zákazník objednal zboží kde bylo v poznámce pro zákaznika výslovně uvedeno, že je dočasně vyprodáno (tzn. není k dispozici u žádného z dodavatelů nebo není k dispozici od výrobce) Většinou se jedná o centralní výpadek, kdy zboží není k mání většinou ani u konkurenčních obchodů. Nenaskladníme-li takovou položku tak, aby bylo umožněno řádné doručení zboží do termínu jak je uvedeno v obchodních podmínkách, je taková objednávka automaticky stornována. Pokud takové zboží není možno sehnat dlouhodobě, popř. přestalo-li se vyrábět atp. je položka ze shopu odstraněna úplně.

Zákazník má možnost kdykoli po přihlášení do systému shlédnout stav svojí objednávky (viz. informace v obchodních podmínkách), popř. nás kontaktovat na uvedených kontaktech a my mu veškeré informace rádi sdělíme. To ovšem zákazník nikdy neudělal a raději se svobodně vyjádřil zde, na což má pochopitelně právo.

Všem spokojeným zákazníkum bych chtěl poděkovat za projevenou důvěru a věřím, že budou i nadále spokojeni s našimi službmi.

Za AmoreParfumerie.cz
Miroslav Vajčner
:wink:

Ingrid 21.06.08 09:31

Objednávala jsem jednou,zboží bylo mezitím vyprodané,přišel mi email s omluvou a nabídkou většího balení za pěknou cenu,nabídku jsem přijala,parfém byl do 4 dnů doručen,v per­fektním balení.Jediné,co bych doporučila je,aby poslali email,že balíček byl odeslán.Já vím,že po přihlášení je možné stav své objednávky sledovat,ale přece jen většina obchodů tento informativní email ve chvíli,kdy je parfém odeslán,posílá­.Jinak spokojenost s příjemnou komunikací.

janas 24.06.08 00:29

Pro pana Vajčnera:
Dostala jsem od Vašeho obchodu potvrzenou objednávku, kde NENÍ uvedeno, že by zboží bylo vyprodáno. Jestliže se tak stalo, stačil by mi e-mail, že objednávka byla stornována. Proč bych já měla sledovat stav své objednávky nechápu. Vždyť nejde o nic důležitého. Žádné neštěstí, alespoň ušetřím a kdybych zboží mermomocí chtěla, tak je naštěstí spousta jiných internetových obchodů.
Zdravím - Jana S.

jarka 04.07.08 09:39

pro janas:
a kdo by měl sledovat stav tvoji objednávku, než ty?

janas 08.07.08 12:38
jarka píše:
pro janas:
a kdo by měl sledovat stav tvoji objednávku, než ty?

Obvykle anomymům neodpovídám, ale udělám vyjímku pro méně chápavé - tedy znovu: dostala jsem POTVRZENOU objednávku, tak proč bych to měla dále sledovat. Chyba nenastala u mě, ale u prodejce, tak ten měl upozornit mailem, že zboží není a moje objednávka je stornována. Toť vše.

Vera 08.07.08 12:53

Teď už si bohužel nevzpomenu ve kterém eshopu se mi stalo to samé. Zboží nebylo, tak objednávku stornovali a ani se neobtěžovali mi poslat mail. O nic nejde, jen o prostou lidskou slušnost, stačí přece napsat nemáme - nedáme…

Tanushka 20.08.10 20:01

jak tak koukám na odkaz tak obchod byl uzavřen :conf:


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama