Cabaret - rozdiel vo vrchnakoch?

estelle 06.11.07 20:54

Ahojte holky, poradte prosim…Ako vyzera
vrchnak od CABARET-u 30ml a 100ml? Ma na vrchu G alebo C? Nevieme rozoznat, ci ide o padelek alebo, ci je to oznacenie diferencovane podla objemu? Ani vone celkom nesedia…Parfem je objednavany zo znamych ceskych stranok. Dakujem za odpovede :)


Reklama

Gudrun 06.11.07 21:12

Jsem přesvědčená o tom, že by tam mělo být G jako značka firmy Grés. http://www.parfumsgres.com/…t_range.html http://www.parfumsgres.com/…ret_des.html

Silis 06.11.07 21:53

Estelle - to by mě docela zajímalo, jestli to nakonec bude padělek nebo ne… Kamarádka si taky nedávno objednala vůni z českého internetového obchodu, konkrétně Casmir od Choparda, který používá už dlouho. Flakon vypadá stejně, ale je přesvědčená, že je to padělek, vůně vůbec nedrží.

Zdenka 07.11.07 09:16

A z jakého e-shopu to objednávala? Abychom si mohli dávat pozor…

eva 07.11.07 13:27
Silis píše:
Estelle - to by mě docela zajímalo, jestli to nakonec bude padělek nebo ne… Kamarádka si taky nedávno objednala vůni z českého internetového obchodu, konkrétně Casmir od Choparda, který používá už dlouho. Flakon vypadá stejně, ale je přesvědčená, že je to padělek, vůně vůbec nedrží.
Často jde o originály, i když se nám nezdají: jen je nižší koncetrace parfem.složek: bavila jsem se o tom i v parfumerii s prodavačkou /v Marionnaudu/ - některé zákaznice si už i občas stěžují, že vůně držící na nich víc než dobře před 2 lety, rokem už nedrží a ptají se, jak je to možné - jde o obchodní strategii výrobců: potřebují prodat co nejvíc kusů, takže někteří sahají i po tom, že vůně zkrátka „ředí“ - paní prodavačka to nazývala „úprava receptury výrobcem“. Pochybuji, že v Marionnaudu nebo ve Fannu atd. prodávají imitace. Mně se něco podobného stalo taky už s pár vůněmi: nejdřív jsem si myslela, že to bude mnou /nějaká biochemická změna v organismu apod./: ale vzhledem k podobným problémům i dalších lidí s danými parfémy půjde asi o onu „úpravu receptury“ - ředění vůní :( Prostě vůně jsou čím dál víc záležitost byznysu / to byly vždycky, jen je tu rostoucí tendence/. Vždyť ani spotřební věci dlouho nevydrží, vyrábí se všechno s cílem brzkého rozbití, dysfunkčnosti atd., jen aby rychle zákazník brzy běžel pro další výrobek :( Doufám se taková tendence nebude v parfemářských dílnách moc extrémně rozrůstat. I když mám neblahé tušení, že bude, bude :(
 Váš příspěvek

Reklama


Reklama