eBay

Kerze 27.03.08 10:12

Omlouvám, jestli tohle téma tady někde je…Mám problém.- Před skoro měcícem jsem objednala na Ebay, zaplatila a obdržela mail o expedici - 28.2. . Balíček stále nikde, tak píšu prodejci, ktetrý mi dal odkaz na Britskou královskou poštu a čáíslo zásilky. Tak jsem to tam zadala a vyšlo tohle:

http://track.royalmail.com/portal/rm/tr … tid=366192

Normálně chodí balíčky z VB do týdne. Je normální, aby tam ležel 22 dní? Nenašla jsem na těch stránkách, jak to urgovat. Mám to vůbec urgovat já nebo to musí udělat prodejce? Jaký je postup? Protože proč mám utrácet další peníze a čas za zásilku, kterou jsem řádně zaplatila? Jsou nějaká pravidla Ebay? Prosím, kdo máte zkušenosti, poraďte…


Reklama

Irena 27.03.08 10:36

Kerze, každý prodejce musí mít na svých stránkách uvedenu maximální dodací lhůtu, a jakmile ji překročí, máš nárok odstoupit okamžitě od kupní smlouvy a požádat o vrácení peněz. Stačí napsat velmi stručný dopis a oni jsou po jeho obdržení povinni Ti peníze vrátit. Za jak dlouho přesně, to je také uvedeno na příslušných stránkách, ale obvykle je to maximálně 14 dnů. Takže Ty do toho budeš muset investovat pouze energii na jeden dopis. Ale i tak je to otrava, úplně Tě chápu.

Irena 27.03.08 10:50

Jinak vyhledávání balíčků na internetu funguje jen u obchodních zásilek, obyčejné se tam neregistrují. Na ty se musíš vyptat pošty, vede je v jiné databázi. Jestli prodejce podal balíček jako obyčejnou zásilku, dohledáš ji jedině tam. Ale Tvou povinností není se o to starat, Ty sis zaplatila doručení, tudíž se o to musí postarat ten, kdo peníze zkasíroval. Ovšem až po uplynutí té dodací lhůty.

Irena 27.03.08 10:54

Jo a balíčky ze zahraničí často dřepí na uzlové poště Brno Malešice, odkud se rozedílají do celé republiky. Zkus si napřed zavolat tam…

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama