Eshop www.jedenklik.cz

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »
Hermesfan 7.11.15 05:05

@Křižík

no renomovaný asi už viac nebude

Scherie 12.11.15 19:16

Já si nemůžu stěžovat, vůně objednané v neděli, dnes doma, vše v pořádku a první nákup to nebyl, nakupuji pravidelně :nevim:

Arome renet 1.3.16 17:06

Prvni objednavka a doba doruceni i zbozi v poradku. Zelena chloe vyrobena v zari 2015. :palec:

Lavandine1 5.3.16 13:08

Tak za mne dobrý. Stránky jim nefungovaly, zavolala jsem na „kontakt“, moc příjemná slečna se mnou vyřídila objednávku telefonicky, objednávala jsem ve středu a řekla, že vůně přijde v pátek, taky přišla a v pořádku.

  • Citovat
  • Nahlásit
Mandorla 7.6.16 12:34

Je to normálne, že objednám parfém zo stránky jedenklik.sk a dôjde mi balíček od firmy parfums.sk? 8o S objednávkou som každopádne spokojná, zarazila ma len takáto zákulisná obchodná spoupráca (pričom objednaný parfém predáva na svojej stránke aj parfums, ibaže o 2 eurá drahšie)

Arome renet 7.6.16 13:02

@Mandorla i my v Česku to tak máme ;)

Chandler 8.8.16 19:43
@Mandorla píše:
Je to normálne, že objednám parfém zo stránky jedenklik.sk a dôjde mi balíček od firmy parfums.sk? 8o S objednávkou som každopádne spokojná, zarazila ma len takáto zákulisná obchodná spoupráca (pričom objednaný parfém predáva na svojej stránke aj parfums, ibaže o 2 eurá drahšie)

Tak ono je to běžné, že „jedna firma“ má více prodejních kanálů a odlišné prodejní strategie u téhož zboží. Jen se obávám, že pokud se to bude kritizovat, tak si zákazník nebude moci vybrat jestli koupí tam nebo tam, protože obě nabídky začnou být záměrně (a hlavně zbytečně) rozdílné, aby se jaksi „vyvrátily“ tyhle „spekulace“. Mě naopak vyhovuje, pokud mohu koupit stejné zboží od „stejné firmy“, že mám k danému sortimentu zboží možnost volby v podobě odlišných nabídek. Jednou je výhodnější jedna, jindy druhá.

cernakrajka 16.9.16 10:06

Na jedenklik.cz jsem objednávala možná 5 let a byla jsem moc spokojená. Nutno dodat, že to bylo v době, kdy NEPATŘIL pod parfums. teď patrí a je to TRAGÉDIE!! :pocitac: :pocitac:
Vracím make-up Revlon, protože na e-shopu jej mají vyobrazený už s pumpičkou, tedy inovovaný, a přišel mi původní , co se jen lije. Vracím zpátky. 24.8. odesílám doporučeně. Nidko si celých 14 dnů zásilku nevyzvedává (informuje mě ČP - mám zákaznickou kartičku a informace o nevyzvednutí či vyzvednutí mi chodí do mailu). Neustále si zásilku přehazují jak horký brambor s různými poštami v Brně.. Viz. obrázek. Zásilku si vyzvedli poslední den uložení, v pondělí 12.9. na základě mých 3 telefonických urgencí.

A následovalo toto:

Úterý 13.9.:
volám tam. Info od nich: „máme tu už dobropis, dnes vám bude proplacen. Vy máte spořitelnu, my máme spořitelnu, tak to tam hned máte.“– „děkuji, budu věřit, že ano“

Středa 14.9.:
peníze na účtu nejsou. Volám tam. Zjišťují. Mají zavolat zptáky. Volají. „Včera vám peníze odcházely, dnes vám je připíšou, vydržte. tak držím.“

Čtvrtek 15.9.:
Peníze na účtu nejsou. Volám tam. „ale já tu mám, že vám v úterý odcházely“ –„slečno, kdyby odcházely, tak už je mám na účtu a já je na účtu od vás stále NEMÁM“ – „nepřijdou z jedenklik, přijdou z účtu s názvem Internetshop“ –„Nepřišly mi ani z účtu Internetshop“ – „dobře, zajdu na účtárnu, a pošlu vám klidně mailem potvrzení o provedení platby“ – „dobře, pošlete. Máste správný mail?“ – „radka.capova@gmailcom“ –„dobře, souhlasí, děkuji“ ---POCHOPITELNĚ ZA CELÝ DEN ŽÁDNÝ MAIL NEPŘIŠEL.

Pátek:
Peníze na účtu nejsou. volám tam. Zjišťují. volá mi za půl hodiny zpátky: „dobropis tu máme ze 13.9. (což pro mě není žádná novinka, protože mi přišel do mailu), ale nevíme, kdy bude proplacen“..........

Biju se do hlavy. Kdybych se na celý vracení vys*ala a tady ho prodala na bazaru za 160,– i s poštou, ženský mi za Colorstay 180 urvou ruce......
JEDENKLIK UŽ NIKDY!!!!
AMEN.

nick evka 17.9.16 07:45

Také přidám negativní zkušenost,objednávala jsem poprvé, parfém za 2700kč ,došla vyteklá ,krabička nasáklá ,ihned jsem volala ,paní mi řekla že mám odeslat zpět peníze mi sice vrátili ,ale jen za parfám ,takže jsem o 150kč lehčí (poštovné ke mě a zpět) a bez parfému (nový už jsem nechtěla)

cernakrajka 17.9.16 07:49
@nick evka píše:
Také přidám negativní zkušenost,objednávala jsem poprvé, parfém za 2700kč ,došla vyteklá ,krabička nasáklá ,ihned jsem volala ,paní mi řekla že mám odeslat zpět peníze mi sice vrátili ,ale jen za parfám ,takže jsem o 150kč lehčí (poštovné ke mě a zpět) a bez parfému (nový už jsem nechtěla)

Tak poštovné vám při reklamaci vrátí asi v 2% e-shopů, tak to já bych ani nepočítala jako ztrátu, s tím já počítám běžně, že když budu něco vracet, bude mě to stát poštovné… Myslím, že ani nemají ze zákona povinnost kompenzovat poštovné. Protože ta služba proběhla. Respektive pošta Vám to doručila… Ještě že máte peníze za zboží, já nemám ani ty… :think:

EvulinkaH 17.9.16 11:22

@nick evka @cernakrajka já myslím, že právě ze zákona mají povinnost vrátit peníze i z poštovné, pokud je reklamace oprávněná (např.vadný výrobek), pokud je to jen odstoupení od smlouvy vracet poštovné nemusí.

@cernakrajka a oni někdy nepatřili pod parfums?? :think:

cernakrajka 17.9.16 11:37

@EvulinkaH Nepatřili, ale je to tak 5-6 let…

nick evka 17.9.16 13:09

@EvulinkaH to jsem si právě myslela,to nebyla moje chyba ,poštovné ke mě chápu ,ale poštu zpět už měli vrátit ,teť už je to jedno

@cernakrajka Přeji ať vše dobře dopadne

Chandler 17.9.16 14:19

Podle mne při oprávněné reklamaci zboží je vina na straně obchodu, který je povinen vrátit nejen zaplacenou cenu zboží (nebo dodat na vlastní náklady zboží bezvadné) ale i veškeré další náklady vynaložené zákazníkem, tedy poštovné, případně pojištění zásilky a náklady na doručení zboží zpět prodejci.

V případě odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka ve 14-ti denní lhůtě pak je naopak prodejce oprávněn požadovat náklady marně vynaložené na doručení zboží zákazníkovi včetně náhrady za případné poškození zboží, pokud jej zaviní zákazník. O tomto a dalších podmínkách pro využití práva odstoupit od kupní smlouvy musí být zákazník informován předem v obchodních podmínkách.

V obou případech pak platí lhůta pro vrácení peněz v délce 30-ti dnů.

EvulinkaH 18.9.16 14:56

@Chandler s tím souhlasím, tak jsem to myslela
@nick evka některé obchody vrací poštovné jen na vyžádání

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »
Váš příspěvek